UYARI:
CHANLİX OLAN KISIMLAR EĞER SHİPİNİZ DEĞİLSE LÜTFEN GEÇMEYİN. CHANLİX İLE İLGİLİ ÇOK ŞEY OLMAYACAK ZATEN. EĞER CHANLİX VAR DİYE GEÇERSENİZ MİNHO İLE HAN İLE İLGİLİ ÇOK ŞEY KAÇIRIRSINIZ BEBEKLERİM. İYİ OKUMALAR 💜( Han'dan )
Okul bitti. Eve geldim annem ile konuştum ve uyuduk. Tekrardan okul için uyandım. Annem ile uyanmıştık. Beraber kahvaltı yaptık ben hazırlandım ve çıktım. Seungmin'lerin yanına gittim ve beraber yola çıktık.
-Dün maç sayesinde rahatladım.
Dedi Seungmin.
-Bende. Çok stresliydi o günler.
Dedim.
Beraber okulun bahçesine girdik ve herkes orada toplanmıştı. Ne olduğunu anlamadım.
-Hey! Chan! Ne oluyor neden herkes burada?
Dedi Felix.
-Müdürün misafirleri varmış. Çıkmalarını bekliyoruz.
Dedi Chan Felix'e.
-Hıı anladımmm. Çok özledim seni!
Diyerek Chan'a sarıldı Felix. Ay çok göz yoruyorlardı. Ne bu böyle mıyış mıyış yapışık yapışık. Hiiç sevmem.
Bir süre sonra Changbin bana baktı ve göz kırptı. Ne olduğunu anlamadım. Tamam benden hoşlanıyor da bu kadar da değil! Ben Changbin'den hoşlanmadığımı Hyunjin'e söylemiştim.
-Hey, Naber Han.
Dedi Changbin yanıma gelerek.
-İyi senden naber.
-İyi. Dünkü maçtan sonra dinlenebildin mi?
-Evet.
-Güzel.
Daha sonra Minho arkadan pis pis bize bakıyordu. Herhalde Changbin nasıl olur da benden hoşlanır diye düşünüyordur. Minho işte. Ne yaptığı belli olmayan yakışıklı ama deli birisi. Nasıl da bakıyor ama... öffff...
Biz hâlâ dışarıdaydık, bir anda yağmur yağmaya başladı. Hava aslında çok sıcaktı yağmur birden yağdı. Çok şiddetliydi bizi de içeri alamazlardı kapılar kapalıydı. Ben, Jeongin, Seungmin ve Felix bir birimize sarılıp kafamızı eymiştik. Bir anda yağmur yağmamaya başladı.
-Ne oluyor?
Üstümüze baktığımızda Minho'yu gördük. Bize şemsiye tutuyordu.
-Teşekkürler Minho. Ama tutacaksan sende gir de ıslanma.
Dedi Felix.
-Siz alın bi şunu.
Bende aldım şemsiyeyi.
-Tamam hadi görüşürüz.
Diyerek tam gidecekti ki,
-Teşekkür ederiz. Ama lütfen sen de ıslanma!
Diyerek bağırdım. Arkasını dönüp giderken beni duydu. Kafasını olumlu anlamda salladı ve gitti.
Müdürün yanından çıkmaya başladılar. Bizi de hemen içeriye aldılar. Çoğu kişi felaket derecede ıslanmıştı. Ama bazıları ağaçların altına girmişti bu yüzden ıslak değillerdi.
-GELİN ÇOCUKLAR GELİN!
Tüm hocalar bizi içeriye aldı ve heryer çok kalabalıktı. Hemen herkesin arasından sınıfımıza girdik. Yağmurdan dolayı hafa karanlıktı ve bende ışığı açtım. Herkes sınıftaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Çıldırmaktır || Minsung
Fiksi PenggemarMinho, Changbin, Hyunjin ve Chan okulun son yılı okula yeni gelen serseri tiplerdi...En azından öyle görünüyordu. Okulun sıradan öğrencileri Han, Felix, Jeongin ve Seungmin ile nefretle başladı ilişkileri, Ama tahmin edin nasıl bitti? Han, fotoğraf...