14

74 16 12
                                    

@channiebhang
o gece, sana beni neden öptüğünü soracak kadar cesur değildim, lee. belki de alacağım cevaptan korktum, ya da belki de bir cevap alamamaktan, bilmiyorum. ama bilmeni istediğim bir şey var minho, sen beni öptüğün anda bile beni bir kez daha öpmeni diledim binlerce defa. zihnimin içinde havai fişekler patlıyormuş gibi hissediyordum lee, kalbim o kadar hızlı atıyordu ki, çarptı mı senin de göğsüne kalbim? ben mutluydum. ben seni düşündüğüm her an mutlu olabilirdim zaten minho. ama ya sen? sen beni öptüğünde ne hissettin? ya da asıl soru, bir şey hissettin mi minho? bunları sana sormaya korktum. vereceğin cevapla ne yapacağımı bilememekten korktum. ya da sadece sessiz kalsaydın karşımda, diyecek bir şey bulamamaktan korktum. korktum lee, korktum çünkü seni incitmek, umut dolu güzel bir kuşun kanatlarındaki tüyleri, ona acı verecek ağırlıkta tek tek koparmak gibiydi gözümde. sana vermek istediğim cennet bile gözümde eksik kalıyordu güzelliğini düşününce. bu yüzden minho, sana soramadım. sende bir şey söylemedin. biraz daha düşünürsem delireceğimi bildiğimden sana sıkıca sarılmıştım. sana öylesine sıkı sarılmıştım ki bir an için kendi kollarım acımıştı, ben düşünürken minho, benden gitme diye. o an farkettim ki artık seninle olmaya alışmak, yokluğunla hiçbir sekilde başa çıkamamak demekti benim için. ama sana aşık olmak, tüm bunları göze alabileceğim kadar güzeldi. çünkü sen minho, ölesiye güzelsin.

i never knew || minchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin