Bölüm-12-

821 56 42
                                    

Kayra dediğinin yeni farkına varmıştı. Nazlı ise hâlâ olayın şokundaydı. Birbirlerine aval aval bakıyorlardı. Çok tatlı bir halleri vardı. Kayra önünde ellerini bağlamış, oynuyordu. Nazlı ise Kayra'ya bakıyordu, açıklama bekliyor olmalıydı.

Patlayan flaş ile ikisi de bana döndü, hay aksi flaşı kapatmayı unutmuşum. Kedinin ciğere baktığı gibi birbirlerine bakan canım kardeşlerim ile bakışma serüvenimize devam etmiştik.

Kayra aniden kalktı, evin her köşesini dolandıktan sorma kaçacak yer bulamamış olacak olmalıydı ki tekrar başımıza geldi. Nazlı'nın yüzüne bakarak yutkundu. Derin bir nefes aldı. Ancak vermedi, ben burada çatladım bunlar hâlâ bakışıyor? Nazlı Kayra'ya, Kayra Nazlı'ya bakıyordu.

Hop hop hint dizisi çekmiyoruz, eğer çekiyorsak, Kayra şuan Nazlı'nın dudaklarına arap çöllerinde susuz kalmış su aygırı gibi yapışan gerek! Kızı vakumlayıp, tokat yemelisin. Evet, evet bunu yapmalısın.

"Ben sana aşığım, hem de çok. İlk gördüğümden beri, çeşmede su doldururken, peçen açıldı. Biri görür diye ödüm koptu. Köy yeri sonuçta, kızı beğenince onun fikri pek kâle alınmıyor. Neyse işte of, aşığım işte. Çok seviyorum seni yemin ederim. Görevden dönmek nasip olmasın ki seviyorum."

Waow yavaş ben boğuldum be! Nefes diye bir şey var koçum dene istersen. Gençleşirsin.

Nazlı kaldı öyle ama hayır, ben yok, ben ıı. Nazlı'nın şuan aşkını itiraf etmesi ve bunların evli mutlu çocuklu rönesans tablosuna ilk adımı atması lazım değil miydi? Neden olmadı?

Nazlı'dan beklediği cevabı alamayınca Kayra hızla evden dışarı attı kendini. Ah masum kekim, beni sevmiyor triplerine gireceksin ama kaçırdığın bir şey var, seni seviyor.

Nazlı da hemen içeri kaçtı. Hepiniz kaçın!

Oturduğum yerden telefonuma uzandım, karşıdaki sanki bu anı bekliyormuş gibi uzandığım gibi bildirim geldi.

Kalp kalbe karşı derler bebetom

Keser misin o iğrenç sesini, iç ses?

Pardooon? Sensin iğrenç!

Ya lütfen bir defol şuradan, kötü kadın muzeyyen gibi sürekli bir yorum bir tatana? Yetmedi mi sence de?

Sana ne kardeşim? Burası benim mekanım, çok konuşma! Beynine sokarım kötü kötü, cız bız şeyleri görürsün.

Aman be sus!

Gidiyorum, gelme!

Mal mısın sen? Benim içimdesin sen! Nereye gidebilirsin ki, bağırsaklara misafirliğe mi?

Anlamıyorsun sen beni, demin kocam zaten kalbi kırık gitti. Ne biçim ablalık bu!

Mal sen de onun ablasısın ne kocası??

Susar mısın? Ben onun karısıyım nokta!

Yeto.

OK.

İç sesim ile olan mükemmel(!) sohbetiden sonra telefonumu elime aldım. Yine tanınmayan bir numara. Bilmesem artık inanacağım, başkasının olduğuna.

0547 **** ***: Hola!(20.36)

0547 **** ***: I'm material girl

Siz: Yazan bu gereksiz beyin yoksunun kim olduğunu anlamak pek zor olmadı.

0547 **** ***: Doğru söyle yolumu gözlüyordun?

Siz: Nereden bildin, terörist piçciğim yazar diye telefon başındayım.

Yüzbaşı Hanım -Yarı Texting-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin