Bölüm 1

324 11 0
                                    

Kanlar içerisinde kalmalarına rağmen kaçıp kurtarmışlardı kendilerini o manyaktan. İnsan olup yardım isteyebilirlerdi ancak enerjileri yoktu. Bir köşeye yığıldılar. Yanlarına bir yabancı yaklaşınca tetiğe geçmek istediler ama halsizlerdi.

O an öleceklerini düşündüler ancak bu yabancı onlara yardım ediyordu. Yaralarını sardıktan sonra hayvanları veterinere aldı. Bir güzel bakımları yapılınca eve getirdi. Anlayamayacak ve kafa yoramayacak kadae yorgundular o yüzden hemen uyudular.

Sabah uyandıklarında o labrotuvarda olmamanın verdiği mutluluğun yanı sıra neler olduğunu anlamamanın verdiği bir merakta vardı onlarda. Adam gelince "Merhaba sizin sırrınızı biliyorum. İşte insanken kullanmanız için sahte kimlikler. Bundan sonra halk içinde baba dersiniz bana" dedi.

Bu onları epey şaşırtıp akıllarını karıştırmıştı bu yüzden adam sade bir şekilde anlatmaya karar vermişti. Onlara kimliklerde yazan bilgileri öğretti ve onların insan içindeyken kardeş olduğunu söylediğinde anladılar. Bunu yapmaları kolaydı ancak "baba" kelimesinin anlamını kavrayamadılar.

Adam pek uğraşmak istemedi açıklamakla o yüzden yemek hazırlamaya gitti. Bizimkiler insan olup bu konuyu tartışmaya başladı. Emily "Bu adam neden bize karşı bu kadar iyi? Dikkatli olmamızda fayda var bence" dediğinde Tania "Yok ben onu kokladım, gayet normaldi" diye yanıtladı

Pera "Paranoyak olmayın bu kadar. Kötü insanlar 1 kere çıkar, 2. çıkan iyi insandır" dedi. Bu onları azıcık da olsa sakinleştirmişti. Adam onları çağırınca alt kata indiler ve kahvaltı ettiler. Adam dışarı çıkınca evde yalnız kaldılar.

Emily "Televizyonu açın bari, bir şeyler öğreniriz" dedi. O bir sürüngen olduğu için bu uzuv meselesine alışamamıştı. Felçli gibiydi ancak Tania ve Pera bunu anlayışla karşıladı. Televizyondan kelime öğreniyorlardı ve bu da onların daha insan gibi görünmesini sağlıyordu.

Emily "İnsan nedir Tania?" diye sorduğunda Tania şöyle cevap verdi:

İnsan ona düşünme yetisi verilmiş ancak onu kullanmayan hayvandır. İnsan canidir, kırıcıdır, egoisttir. İnsan kendini besin zincirinin en tepesine yerleştirmiştir. İnsanlar arasında ayrım vardır. Bir hayvan diğer hayvana "sen neden zayıfsın?" ya da "iğrençsin" gibi kırıcı yorumlarda bulunmaz ancak insan bulunur. İnsan kendisinden başka kimseyi düşünmez. Çok nadirdir iyi insan kavramı ve gün geçtikçe azalmaktadırlar.

Emily bu konuşmada biraz düşündü. İnsan eğer düşünmüyorsa ondan ne farkı vardı ki? Televizyondan kelime öğrenmeye devam ettiler ve en sonunda sıkılıp izlemeye başladılar, anlamasalar bile.

DEVAM EDECEK

PETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin