Yine uyanıp kahvtı masasına geçtiler. Tania dünkü gibi heyecanlı değildi ve Emily daha da gergindi. Aynı kalan tek kişi Pera'ydı. James aklından "Bu kediler sahiden uzaylı" diye geçirdikten sonra Tania'ya baktı. Iç çekti ve hazırlanmaya gitti. Iştahı kapanmıştı.
15 dakika sonra içerden havlama, tıslama ve miyavlama sesi duyduğunda içeri gitti. O pisliği karşısında görünce hayvanları arkasına aldı. James "Alara'yı aldığın gibi onları da almana izin vermeyeceğim Keith" diye çıkışınca Keith sadece gülümsedi ve gitti.
James "Burası çok riskli artık... Komple ülke değiştirmemiz gerekiyor. Los Angeles çok fazla turistin olduğu bjr yer saklanma avantajı veriyor." diye düşündü ve çocuklara dönüp "Yaşadığımız yeri değiştiriyoruz" dedi.
《I am the monster I thought you would fear...》
Çocukların okul kayıtlarını sildirdi ve pasaport işlemleri için yola koyuldu. Arabasının plakasını takip edebilirdi Keith. Bu yüzden araba kiralamıştı. Çocukların gerildiğini görünce onları sakinleştirmek adına "Korkmayın. Sadece yaşadığımız yeri değiştireceğiz. Keith bizi bulmasın diye" dedi.
Biraz da olsa tatmin etmişti bu onları. Pasaport işlemleri için fotoğraf çekilmeye gittiler. Tania uslu durmuştu. Pera fotoğraftan sonra gözlerini ovuşturup sızlanmıştı. En zor olan Emily'di. Beyaz ışık girdiği ameliyatları hatırlatıyordu
Tania ve Pera iyi olduklarını belirtince Emily sakinleşti ve fotoğraf çekildi. James bu ışığın hayvanlar için çok fazla olduğunun farkındaydı bu yüzden fotoğrafları alıp arabaya geçtiklerinde içeriyi biraz karanlık yaptı. Camlara örtü taktı ki çocukların gözleri dinlensin
Yolda Emily sordu "Alara kim?" ve bu James'i durgunlaştırdı. James "Öz kızım... Insandan hayvana dönüşüm deneyinde kullanıldı ama..." devamını getiremesede anlamışlardı. Emily "Özür dilerim.." dediğinde James "Ah hayır. Senin bir suçun yok" diye yanıtladı.
Bu kızını kaybeden adama çok üzüldüler ama ellerinden gelen bir şey yoktu. Onlarda "madem onun kızı öldü. Biz onun kızı olalım" düşüncesine girdiler. Sonuçta onların da kendi ailelerini görme şansları yoktu
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Uçağa bindiklerinde Tania çok heyecanlıydı. Pera "Bu köpek her durumda nasıl heyecanlanıyor?" diye düşünüyordu. Emily, James'in kucağında uyuya kaldı. Tania ve Pera camdan dışarıyı izliyorlardı. Yemek servisi yapıldı ancak Emily yemek yemeye uyanmak istemedi
James onun yemeğini çantasına attı. Tania ve Pera camdan dışarıyı izlerken yemeklerini yediler. Keith'in suratı gözlerinin önünden gitmiyordu. James düşüncelerini kovmak yerine beynine hücum etmelerine izin verdi. Bu sayede eninde sonunda kurtulurdu.
Bir teyze James'i takdir etti. James anlamayınca teyze "Tek başına çok uslu 3 kız çocuğu yetiştirmişsin" dediğinde James sahte bir şekilde gülümsedi. Insanları kandırabiliyordu ama kucağındaki ve yanındakiler insan değildi. Bu gerçeği hep unutuyordu.
"Belki de unutmam gerekiyordur? Yeni evimize gittiğimizde bunu onlara sorayım. Eğer insan muamelesi isterlerse öyle muamele ederim" diye düşündü. Onların seçimlerine saygı duyuyordu. Insanlara bu kadar kolay alışmaları onu mutlu etmişti.
《I am the monster you see in the mirror》
Karaya indiklerinde Emily hâlâ uyanmamıştı. Onu kucağında taşıyarak bir otele gittiler. Ev bulma işinden önce biraz tatil yapmak iyi gelir diye düşündü. Emily, otel odasına girdikleri anda yılan oldu.
Bu kadar yorgun olması garip geldi bu yüzden Emily'i muane etmeye başladı. Diğerleri merakla bakarken James "Korkacak bir şey yok. Insan DNA'sı olduğu için insan hastalıklarına yakalanabiliyor. Kızamık olmuş. Insana dönüşemeyeceği için kızamık aşısı almam gerekiyor. Siz bekleyin ve kimseye kapıyı açmayın" dedi ve ayrıldı.
Tania "Kızamık bulaşıcı. Yaklaşma Emily'e" dedi. James kısa sürede gelmişti. Elinde 3 iğne vardı. James "Size de yapacağım böylece ilerde kızamık olmayacaksınız" dediğinde gerildiler tabii. James onların bu gerginliğini anlayabiliyordu ama bunu yapması gerekiyordu.
Önce Emily'e sknra Tania'ya ve son olarak Pera'ya yaptı. James "Tabii iyileşmesi zaman alır ama en azından kızamıktan ölmez" dediğinde Tania ve Pera, James'in az önce Emily'nin hayatını kurtardığını anladılar.
Emily uyandı ve insan oldu. James "3'ünüze de mayo aldım. Onları giyin yüzmeye gidelim" dedi ve Pera "Sana kedi olduğum gerçeğini hatırlatmak zorunda mıyım?" dedi. Tania "Ben köpek olarak yüzme biliyorum, insan olarak değil" dedi. Jamesm bunların üzerine "Hepinize yüzmeyi öğreteceğim korkmayın" dedi ve giyinmeleri için tuvalete gitti.
Hepsi mayolarını giydi. Emily çok sevdi tabii. Pera hayatı sorguluyor gibi gözüküyordu ve Tania, Pera'nın bu haline gülüyordu. James de geldi ve 4'ü birlikte havuza indiler.
Önce Emily, sonra Tania ve en son Pera çok çabuk öğrendi yüzmeyi. Hepsi beraber oynasada Pera pek mutlu değildi ıslanmaktan. James de onları izliyor, onlar eğlendikçe eğleniyordu. Emily daha adam akıllı uzuv kullanamazken yüzmeyi öğrenmişti resmen. James'in gözünde çok hızlı olan bir süreçti bu.
Bir adam onlara yaklaşınca James de gitti oraya. Adam "Bu çocuklar sizin mi?" dediğinde James "Evet. Bir sorun mu var?" dedi ve adam ayrıldı. Çocuklar gibi James'in de kafası karışmıştı. James eski yerine geri geçip çocukların eğlencelerini izledi.
Uzun bir süre sonra artık odaya çıktılar. Kurulanıp rahat kıyafetler giydiler. Odanın içinde koşturup oynuyorlardı. James nasıl bu kadar enerjik olduklarına şaşırıyordu. Gece geç saatlerde artık uyumaya geçtiler.
《Put all your plans in my velvety hands》
DEVAM EDECEK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PET
General FictionÖyle bir deney düşünün ki 3 hayvana insan görünümü verdi... 1 yılan, 1 Husky ve 1 kedi. Yılan dedi "Siz ikiniz alışıksınız, 4 ayağınız vardı. Ben ise sürünüyordum" Kedi dedi "Hiçbirimiz alışık değiliz, düşünemiyorduk. İnsan değildik" Köpek dedi "Oys...