ABY
Aug.31.
Ma van a nyár utolsó napja, tehát holnap suli 😪. Asszem nyagyon nem állok készen rá, de osztottam , szoroztam, és arra jutottam hogy holnap mindenképpen suliba kell mennem, kivéve ha egy hatalmas meteorit csapódik a földbe, és mind meghalunk. De erre semmi esély nincs, mert a csillagászok észre vették volna, ha egy bazinagy kő közeledik felénk szóval nincs menekvés, ez az én végzetem (mármint a suliba járás).
Egyébként az osztállyal minden rendbe van, de a tanárok, meg ez az egész rendszer...bahh borzalmas🤢.
Mesélek egy kicsit magamról. Lássuk csak hol is kezdjem, hol is kezdjem... ah megvan életem kettő legmeghatározóbb személyéről bármennyit tudnék pletyizni. Deby, már 4 éves korom óta a legjobb barátnőm és mindent tud rólam, ahogy én is róla. Debyről csak annyit, hogy a legtöbb lány gyűlöli, mert a külseje olyan, mint egy angyalé és tapadnak rá a fiúk. Ő ezt viszont egyáltalán nem használja ki, pedig még azt is sikerült elterjesztenie, hogy még szűz (ez persze növelte a fiúk érdeklődését) pedig én és Brook tudjuk hogy tavaly elvesztette Milan Morrish társaságába, de ő erre nagyon nem büszke így inkább elterjesztette az ellenkezőjét. Mellesleg Deby szín ötös mindenből. Igen, a legjobb barátnőm szinte tökéletes.
De térjünk át Brookra. Ő olyan mint a pasiknál a nőcsábászok csak csajba. De nem lehet a ribikhez hasonlítani, mert ő max csókolózik a pasikkal, majd vetet magának pár értékes cutcot aztán 1 hét múlva dobja a srácot. Erre mit mondjak, az élet nem fair.
Most pedig jön a legnagyobb pletyka (dodszóló) aaaaaz én szeeeereeeelmiiiii ééééleteeeem. Hát mit szépítsek a pasim megcsalt egy kurvával aki állítólag az első randi után meztelenre vetkőzött és... Aztán Dave (az exem) jött hozzám panaszkodni hogy rólam 2 év alatt nem tudta leszedni a bugyim de ez a Linda vagy ki bezzeg az első randi után megadta magát. Hát bocsi hogy én nem vagyok pick me girl vagy mi a fene. De a legnagyobb probléma ezzel az hogy ő a táncpartnerem és nincs más akivel táncolhatnék😓.
Na holnap suli szóval össze kéne szednem magam. Hááhaaáh (ásítottam) de nehéz az élet.
Szept.01. 07:33
Suli!!
-Srácok ébresztő!-hallottam meg apu hangját.Továbbra sincs kedvem suliba menni, de ez van. Még pár percet feküdtem az ágyon majd felhúztam a redőnyt, és elmentem a fürdőbe mosakodni.Tegnap még kicsit tanácstalan voltam azzal kapcsolatban mit vegyek fel de végül a kockás piros ingemre, (az egyik kedvencem) egy fekete trikóra, és egy fehér enyhén szakadt farmerre esett a választásom.
Gyorsan eltettem a szendvicsem amit apu csinált, mondván később még jól fog jönni. Bepattantam volna a kocsiba ha az öcsém nem ül be a helyemre.
-Azt hittem tudod a szabályt, aki először ér ide azé az első ülés-mondta határozottan. Küldtem felé egy amolyan kinyírlak te kis szaros nézést majd levágtam magam a hátsó ülésre.Mikor odaértünk a sulihoz én kiszálltam a kocsiból és elkezdtem a szememmel keresni az osztályom. Nem volt nehéz dolgom, elég színes társaság vagyunk, (nem rasszizmus) így könnyedén megtaláltam őket.
-Helló!-köszöntem. Néhányan visszaköszöntek mások pedig elmerültek a beszélgetésbe. A lányok még nem voltak ott.
Will intett nekem mire elindultam felé de valaki hátulrol megdobott valamivel, hátranéztem és David állt ott, a kocsijának dőlve és a haverjaival együtt rajtam röhögtek. Felvettem a papírgalacsint a földről -amit hozzám vágott- majd belenéztem a jégkék szemébe.
Mit szépítsek egy marha nagy fasz volt rajzolva a lapra.
-Neked tényleg csak ilyen kicsi? Linda mondta hogy az előző pasijai közül a tiéd a legkisebb. De hogy ennyire kicsi?! - mondtam megdöbbenést tettetve.
Közbe Will odajött és átkarolta a vállam.
-Valami baj van? - kérdezte higgadtan a fiúktól.
-Te maradj ki ebből - mutatott magára és rám - Egyébként Abigél azt azért adtam hogy használd - a haverjai rajtam röhögtek, én pedig égtem ott mint egy piritós.Will megindult feléjük de ők továbbra is csak röhögtek.
-Will ne! - sikkantottam.Ez után minden másodpercek töredéke alatt történt. Will odaért Dave elé, erre Dave felemelte a kezét mint aki ütni készül, de hirtelen előugrott mögülem egy srác, akit még sosem láttam, és akkorát behúzott Davidnek hogy elkezdett ömleni a vér az orrából. Erre a két haverja egyszerre ütöttek az idegen felé, de ő kitért majd az egyiket ágyékon rúgta a másikat meg úgy ellökte hogy az elég durván nekiesett kocsinak és beverte a fejét.
-PARKER, MÁR AZ ELSŐ NAPODON BUNYÓZOL?! MIND A HATAN AZ IRODÁMBA! - üvöltötte az igazgató céklavörös fejjel. Ojjajj most bajban vagyunk.
Egyébként meg ki ez a srác? És miért védett meg?
YOU ARE READING
11.a
Romance11.a hmm...hol is kezdjem...Jake Parker érkezik az osztályba mint új tanuló. Megismeri a pénz és üzlet mániás Willt, a matek és fizika zsenit (aki egy nőcsábász 😁) Maxet, a labdajátékok királyát Briant és a legjobb spanját a triatlonos spanyolt Oli...