2

22 3 3
                                    

ABY

Éppen az igazgatóiba ültünk. Will ijedten nézett rám, mert még sosem járt itt, ezért küldtem felé egy bátorító mosolyt. Én már voltam itt párszor, de általában valami dicséret miatt.

Dave unottan rágta a körmét mintha ez tök normális lenne hogy az év még el se kezdődött, de már most az igazgatónál ülünk.

A srác, valami Parker (sajnos a keresztnevét nem tudom) az igazgotó szemébe nézett és várta a fejmosást. Egész helyes srácnak tűnt, de kicsit rosszfiú imidzse volt, nagyrészt az alkarján futó rózsindákat ábrázoló tetkó miatt.

-Nos, nem örülök hogy már most bajba keveredtek. Halljam mi volt a vita tárgya? - szegezte nekünk az igazgató a kérdést.

-David hozzámvágta ezt - sóhajtottam és átnyújtottam neki a lapot.

-Khm - köhögött a diri a rajz láttán - ezután?

-Hát... én beszóltam neki, erre oda jött Will aztán David kezet emelt rá és akkor
megjelent...- néztem az idegen fiúra kérdőn.

-Jake Parker - válaszolta a diri.

- Tehát megjelent a semmiből Jake... Jake Parker - apám de jók hangzik a neve - és küldött egy szép jobb egyenest Dave felé...

-Innentől már láttam a jelenetet, köszönöm. Maguk - nézett rám és Jakere - holnap 5-re jöjjenek ide, felmosni az aulát. Most még elnéző vagyok, de legközelebb nem leszek az. William maga nem csinált semmit, elmehet. Maguk pedig - itt a három fiúra nézett- ma délután itt maradnak és segítenek rendet rakni az irodámban. Most pedig menjenek.

Ahogy kiléptem az irodából egyenesen az osztályunkba mentem, ott pedig Deby egyből a nyakamba ugrott és artikulálatlanul visítani kezdett.

-Távolról láttuk Brookkal a bunyótokat, tökre dúrva volt!!!

-Aha, igen. Amúgy Brook hol van? - kérdeztem.
Deby osztályterem vége felé mutatott. Brook a barátja ölébe ült, és éppen vadul csókolóztak.

-Hozza a formáját. Beszélnünk kell - húztam őt magam után, a válaszát meg sem várva. Beértünk a vécébe, ami látszólag üres volt.

-Láttad már Jake Parkert?
-Nem, ki az? - kérdezte izgatottan.
-Ő lesz az új osztálytársunk akiről az ofő beszélt. Ultra helyes és a neve...- elhallgattam mivel Deby a számra tette a kezét.
Várt pár másodpercnyi szünetet majd kiabálni kezdett.
-Jesszus te belezúgtál!
-Ne-em dehogy! Meghülyültél?
-Ohhoho. Valaki belezúgot Jake Parkerbe úúúh úúh - üvöltözte Deby szürreális kacagások közepette.

-Deby halkabban - próbáltam csitítani.
-Vajon mennyi csaj sohajtozhatta már a nevét, olyan nőfaló neve van - miközben hevesen megyarázott, az arcomat pofozgatta ki tudja miért - Neked való mert te mindig kifogod az ilyen seggfejeket - kacagott - Aby ha rám hallgatsz inkább elkerülöd! - váltott át komolyabb hangnemre, és a vállamnál fogva elkezdett rángatni. Mi van ma ezzel másnapos?
- Miből gondolod hogy bejön? - kérdeztem zavartan. Persze hogy bejön. Kinek ne jönne be egy ilyen helyes srác?
- Látom a szemeden - kacsintott felém - most akkor tényleg bejön? - erre a kérdésére finoman biccentettem - Juuuj de jóóó! - megfogta a kezeim és ugrándozni kezdett.

Az egyik wc fülke ajtaja kicsapódott és egy 10.-es lány sétált ki rajta megvető mosollyal. Tudtam hogy mindent hallot, és mivel a kis ribancok társaságát erősíti, így azt is tudtam, hogy, amit az imént hallott előbb vagy utóbb el fog jutni Jakehez.

Kiment a mosdóból, de becsengettek így Debyvel nem volt alkalmunk kielemezni a történteket.

Amikor bementünk az osztályba Jake már ott volt. Éreztem hogy a tekintetét a hátamba szúrja. Lehuppantam Will mellé a harmadik sorba, ugyan oda ahol tavaj ültünk.

Az öfő elmondta a szokásos hegyibeszédet majd bejött az igazgató is és ő is magyarázott minden féle dologról, de nem annyira érdekelt mert minden évbe ugyan azt mondja minden osztálynak.

13:42

Az órák után ahogy a szekrényem felé sétáltam valaki hirtelen megérintette a vállamat. Hátranztnézem.

-Bocsi a reggeli bunyóért. Nem állt szándékomba leütni az exedet - mondta vidáman Jake. Basszus honnan tudja hogy Dave az exem? Ilyen gyorsan eljutott a fülébe ez a pletyka?

-Ugyan nekem kéne hálálkodnom hogy végre valaki leütőtte.
-Jólesett megütni valakit az edzésen kívül - nevetett. - Boxolok - magyarázta - Tehát mit kell tennem azért hogy elnyerjem a bizalmadat és ne nézz egy verekedős seggfejnek?
-Háát ha már ennyire segíteni akarsz - morfondíroztam - tudsz táncolni?

-Igen. Sajnos túlságosan is jól-felelte egoista stílusban.
-Akkor ha van kedved nézz be a színház B termébe ma 4 körül.

Bólintott majd tovább ment.
Én vigyorogtam egy sort majd kivettem pár cuccot a szekrényemből, és haza sétáltam. Az öcsém már itthon volt, sajnos apu még nem. Felmentem a szobámba leckét írni de végig csak Jaken járt az eszem. Nem zúgtam bele... asszem...

15:20

Most indultam itthonról. Gyalog megyek edzésre, mert még nincs meg a jogsim. A színház művészbejárójánál Brook várt rám.

-Gyerünk már csajszi úgy mint aki él mert el fogunk késni - sürgetett.
-Jól van már - értem oda hozzá majd bementünk az öltözőbe és átöltöztünk.

Madam Glisbow a színpason várt minket.
-Kérlek üljetek le a lelátó első két sorába-utasított minket. Ahogy a lelátó felé néztem az utolsó sorba megláttam Jaket. Intettem felé egyet, mire ő csak visszamosolygott.

11.aWhere stories live. Discover now