ABY
Szeptember 8. Csütörtök
A mai napom szokásosan indult. Reggel 7:30-kor megszólalt az ébresztőm. Nagy nehezen felekeltem. A reggelem kb ennyi volt, mivel apu kocsival vitt minket iskolába.
A suliban sem történt semmi extra. Nem feleltünk, és még a fizika dogát sem írtuk meg, a tanárnő hírtelen jött betegsége miatt, szóval viszonylag jók voltak az órák. Aztán jött a délután.
Suli végén haza gyalogoltam majd elkezdtem házit írni, de nem sokra jutottam mert a telóm beaktivizálódott és vagy 20 értesítésem jött percenként.
Mindenki az őszi suli-bulival van elfoglalva. Holnap kezdődik meg a szavazás a témájával kapcsolatosan. Egészen keddig lehet szavazni, akár iskolán bellül akár online. Idén 12 téma van: rock, pop, rap ősemberek, reneszánsz, II.világháború, kaja-pia, fekete-fehér, hírességek, Jane Austen regényei, védett állatok, vérfarkasok. Végül a szavazás alapján a legjobb három közül választ a diáktanács érveléses alapon. Én is tagja vagyok a diáktanácsnak és néha hasznos tud lenni, mivel beleszólhatok fontos ügyekbe. Például hogy világoskék vagy szürke legyen a kosár pálya felfestése.
Szóval a lényeg az hogy mindenki totál be van zsongva pedig csak szeptember végén lesz a suli-buli.
Őszintén nekem már most elegem van...16:17
Nem rég indultam otthonról edzésre. Késésben vagyok szóval rohannom kell...szó szerint.
Csütörtökönként nincs balett, csak modern tánc Colinnal.Kicsit feszült vagyok, mert utána Jakekel gyakorolunk a versenyre. Most először. Azt hiszem érthető hogy izgulok, mivel egy ultra helyes pasinak kell betanítanom egy teljes koreográfiát.
Köztudott hogy érintések és testi kontaktus nélkül nincs tánc. Te jó ég. Mibe mentem én bele a hülye fejemmel.16:28
Jesszus 2 perc múlva kezdődik az edzés én meg most jöttem be a színház ajtaján.
Lesprinteltem az öltözőkhöz. Senki nem volt már ott. Gyorsan átöltöztem egy leggingsre és egy laza rövidujjúra, majd a kulacsommal a kezemben fölrohantam a B terembe. Már mindenki ott volt.-Hello, bocs hogy késtem - köszöntem. Éppen egy csapat koreográfia közepébe csöppentem bele. Jó pár szem rám szegeződött.
-El van nézve. Állj be a helyedre. Az
A18-at tökéletesítjük épp - adta ki az utasítást Collin majd befurakodtam a második sorba. Az A18 az egyik koreográfiánk, amit a You!-ra is viszünk.Egész jól ment a mai edzés. Csak a csoportos felállásokat gyakoroltuk.
18:02
Ebben a pillanatban végeztünk. Ez azt jelenti hogy most jön a próbánk Jakekel.
- Szia, akkor kezdhetjük? - léptem oda hozzá.
- Persze! Vágjunk bele! - nagyon lelkesnek tűnt.
- Huh. Oké megmutatom egyben az egészet. Mármint az én részem. Neked néhány dolgot kicsit máshogy kell majd csinálnod - tanácstalan voltam, de valamilyen szinten végülis megoldottam.Elkezdem táncolni. Így zene nélkül baromi nehéz. Meg partner nélkül.
- És itt egy emelés -hadonásztam a kezemmel - majd egy - ugrottam egy hátra szaltót - majd egy hátra szaltó - magyaráztam.
Jake elképedve nézett.
-Hát ez baromi klassz volt! - tapsolt meg.
Klassz? Szerintem inkább kínos.
- Jó akkor most te jössz - egy kézmozdulattal megam felé invitáltam - gyere állj velem szemben.-Megpróbálkozunk egy hagyományos tükörmozgással.Ha bármin változtatni akarsz akkor csak szólj és kidolgozzuk -
Csinálta amit kértem és elhelyezkedett szemben velem. Jaj ez nem volt jó ötlet most engem néz. Nyugi Aby, mély levegő és kifúj.
YOU ARE READING
11.a
Romance11.a hmm...hol is kezdjem...Jake Parker érkezik az osztályba mint új tanuló. Megismeri a pénz és üzlet mániás Willt, a matek és fizika zsenit (aki egy nőcsábász 😁) Maxet, a labdajátékok királyát Briant és a legjobb spanját a triatlonos spanyolt Oli...