Szept.7. Szerda
Egy héte megy a suli, azóta nem nagyon történt semmi említésre méltó azon kívül hogy kaptam egy egyest fizikából. Mivel francia és spanyol nemzetiségis osztály vagyunk ezért többek között a fizikát is franciául tanulja az osztály egyik fele a másik meg spanyolul már tizedik óta. Fizikából mindig is rossz voltam, a franciával nincs bajom, de új tanárnő tanítja és alig értem. Fel nem tudom fogni hogy olyan miért mégy tanárnak akinek a magyarázó képessége nulla.
Ez az egy hét alatt az edzéseken kívül még nem edzettünk Jakekel külön, sosem volt olyan időpont ami mindkettőnknek jó lenne, de majd ma 3 körül elmagyarázom neki a dolgok elméleti részét, aztán ha minden jól alakul akkor holnaptól elkezdünk gyakorolni.
07:30
A telefonom édresztője elkezdett vinnyogni hogy felébresszen, de én lusta voltam kinyitni a szemem így amikor elakartam húzni a képernyő alján levő kis sávot sikeresen levertem a telóm. Gratulálok magamnak, kétbalkezességem új határokat szab.Miután nagynehezen felkeltem, elmentem fogat mosni. Szerencsére tegnap este kitettem a mai szettemet így nem kellett azon rágódnom mit vegyek fel. Mivel szeptember közepéhez képest elég meleg van így egy szoknyát választottam. Feldobtam egy gyors sminket ami szempilla spirálból és szájfényből állt, majd lementem a konyhába.
Apa valamilyen újságot olvasott az öcsém meg szendvicset gyártott magának, mikor leértem.
-Szia Abs, hogy aludtál? - érdeklődött apa. Csak neki engedem meg hogy Absnek hívjon.
- Jól, csak betört az üvegfólia a telómon - válaszoltam szomorúan.
-Ez éjszaka folyamán? - nevetett ki az öcsém - szerencsétlen vagy!
- Na ne mond, amúgy levertem a kezemmel ahogy az ébreztőt akartam elhúzni, te kis...
- Kérlek ne veszekedjetek már kora reggel - szidott le minket apa majd felállt az asztaltól és eltett egy almát a táskájába - egyébként kislányom, nem túl rövid ez a szoknya?
-Nyugi van aki fele ekkorába jár - ettől a választól tuti megnyugodott.
-Te tudod- mondta majd kiment a konyhából.
- A mi osztályunkba azokat a lányokat akik ilyen szoknyába járnak kurvának hívják a hátuk mögött - szólalt meg az öcsém. Inkább maradt volna kussba.
-Seggfej!
A reakciómra csak egy kaján vigyort villantott és ő is kiment a konyhából.Gyorsan csináltam magamnak egy szendvicset, eltettem kettő almát meg egy kis pénzt is ha megéheznék.
Pár perccel később már úton voltunk. Csak 9-kor kezdődik a suli, és mivel egy helyre járunk az öcsémmel ezért apa néha elvisz minket kocsival hogy ne kelljen túl korán kelnünk a gyalogláshoz.
Mikor a sulitól egy utcányira voltunk apu kitett minket, mivel neki így esik útba a minkahelyére. Az iskola utcájába meg úgyis mindig dugó van.
Egyébként menedzserként dolgozik egy zenei kiadónál. Sok hírességgel találkoztam már a házunkba mivel az alagsorban van egy stúdió szoba ahol lehet dalokat rögzíteni ha a 'központba' nincs hely.-Sziasztok! - köszöntem mikor beléptem az osztályterembe.
-Helló!
-Szia!
-Cső!
-Hali!
-Csá!
Kultúrált egy osztály mit ne mondjak.Az osztály nagyrésze Max asztala körül állt. Gondolom a matekházit másolták róla. Én is oda mentem.
-Ha neked is a házi kell állj be a sorba - monda nevetve Max.
-Hát nem éppen a matek, nem értem a fizikát - árultam el neki a problémám.
-Ó, abban is tudok segíteni, de szerintem jobban megérted ha nem franciául magyarázom - jelentette ki némi büszkességgel a hangjában.
-Igen az lehet - nevettem.
Amíg Max magyarázott megérkezett Brook is. Ha jól hallottam éppen a nővérével kiabált a telefonba.
-Oké, köszi így már értem - mondtam Maxnek miután perceken át magyarázott. Igaz hogy továbbra se értem, de legalább Maxet boldaggá tettem azzal hogy elmagyarázhatta nekem.
YOU ARE READING
11.a
Romance11.a hmm...hol is kezdjem...Jake Parker érkezik az osztályba mint új tanuló. Megismeri a pénz és üzlet mániás Willt, a matek és fizika zsenit (aki egy nőcsábász 😁) Maxet, a labdajátékok királyát Briant és a legjobb spanját a triatlonos spanyolt Oli...