~3~

317 21 32
                                    

«İyi okumalar 🤍»

O gece çağrılar da kaldım,sabah da okula gitmek için beraber evden çıktık.

"Ben onları görmek istemiyorum"

"Onların inadına insan içine çıkmalısın,seni zayıf görmelerine izin verme "

"Sence zayıf halimi yeterince görmediler mi ?"

"O zaman güçlü yönünü görmeleri gerekiyor "

Yolculuk boyunca başka hiç konuşmadık, aklında bir şeyleri toplamaya çalışıyordu. Bende ona izin verdim.Okulun önüne geldiğimiz de ona döndüm.

"Çağrı iyi misin?"

Yüzü sapsarı olmuştu.

"Ben... İyiyim,hadi gidelim artık "

Okula beraber girdik, keşke girmeseydik   Aliler ile berkler yine birbirine girmişti. İstem dışı çağrıyı onlardan uzak tutmak amacıyla arkama aldım.

"Yine mi kavga ediyorsunuz?! Yeter ayrılın hemen!"

Önder hoca-okulda hoca - araya girdi ve onları ayırdı,daha sonra gözü bana ve çağrıya döndü.

"Siz ne zaman geldiniz?"

"Az önce geldik" diye cevap verdim. Hazal  bizi görür görmez yanımıza doğru gelmeye başladı .

"Çağrı açıklayabi-"

"Hazal!" Önder hocanın sert sesi hazalın sesini kesti.

"Hepiniz benimle odama geliyorsunuz! Çağrı oğlum sizde"

Çağırı ya dönüp gözlerimle binayı işaret ettim,berbar binaya yöneldik.  Önder hocanın yanına gelip kapıyı kapattım. çoktan konuşmaya başlamıştı bile

"Siz ne zaman akıllanacaksınız? İlk okul çocukları gibi sizi sürekli ayırmak zorunda mıyız?!"

"Hocam valla biz bir şey yapmadık,bu bebeler laf etti bize"

"Öyle mi yavrucuğum? İlk okul mu burası! O bize laf etti,bu bize şunu dedi diyip kavgaya giriyorsunuz?!"

"Hocam biz kendi halimiz de durmuştuk, sonra Berk ve Hazal gelip laf attılar... Vefa 'ya"

Ali'nin bu cümlesiyle, neredeyse arkamda tamamen yok olacak olan  bedene döndüm,o da bana baktı,Ağızımı 'sorun yok, iyisin' diyerek oynattım. O ise sadece gülümsemeye çalışarak önüne döndü. Önder hoca ise Berk ve hazala nasihat veriyordu.En sonunda dayanamayıp

"Eğer bir daha kavga ettiğinizi duyarsam,ya da görürsem hepinizi okuldan attırırım, anlaşıldı mı?" Dedi.

"Anlaşıldı " Kısık bir sesle bunu söylediklerinde önder hoca bundan tatmin olmayarak

"Anlaşıldı mı?!"diye sesini yükseltti ve hepsi bir ağızdan "Anlaşıldı" diye bağırdı.

"Şimdi çıkın, Çağrı sen kal"

Benim kalmama gerek yoktu bu yüzden kapının önünde beklemeye karar verdim. Hazal ve Berk yanıma gelince yüzümü buruşturdum.

"Çağrı iyi mi?"

"Sanene şerefsiz"

"Düzgünce soru sordum,cevap ver."

"Siktir git,umrunda olsaydı kendinisini katil sanmasına izin verir miydin? Verir miydiniz?! Bu satten sonra onu rahat bırakın, yoksa tüm okula birlikteliğinizi açıklarım" bunu deyip dudağımı yukarı doğru kıvırdım.

"Ege ne saçmalıyosun sen? kendine gel!"

"Ben kendimdeyim Hazal."Daha sonra konuşmaya tekrar devam ederek "bir dakika ben sizin ilişkinizi zaten açıklamıştım değil mi? Tüh size söylemeyi unuttum. Size sürpriz olmuş oldu" dedim ve sırıttım.

Berk bir anda yakalarımdan tutup beni sertçe duvara itti.

"Ne ediyorsun lan sen?! "

"Telefonuna bakarsan ne dediğimi anlarsın,berkcim"

Bakmasına gerek kalmamıştı. Çünkü cemre sinirle buraya doğru geliyordu.

"Cemre dinle be-"

Berkin yüzüne okkalı bir tokat atmıştı.

"Bunu nasıl yaptın bana?! Bu kadar iğrenç olduğuna inanamıyorum! İkinizde midemi bulandırıyorsunuz. Her şey bitti!"
 
Daha sonra hazala döndü.

"Cemr-"  Saçından tutup onu yere fırlattı,"Eğlendin mi bari?! Konuşsana sürtük! Eğlendin mi dedim?! Sesleri duyan  Önder hoca kapıyı açtı.

"Ne oluyor buda?" Dedi ve ben de sırıtarak

"Bazı gerçekler ortaya çıktı hocam, bazılarının gerçek yüzünü görmüş olduk." Dedim.

"Ne diyorsun oğlum?"

"Telefonunuza bakın,okulun hesabında yapılan paylaşıma bakarsanız anlarsınız"

Gözlerim bana bakan çağrıya döndü.

"Hocam çağrı ve ben gidelim mi?" Diye sordum

Telefona bakarak "gidin" dedi.

"Ege ne oldu?"

"Hazal ve Berk'in sevgili olduğunu tüm okul öğrendi"

"nE?! Nasıl?"

"Nasıl olduğunu kimin umrunda, sonuç olarak gerçek orataya çıktı değil mi?"

"Ege ,sen yaptın!"

Bunu söylerken yüzündeki o şaşkınlıkla bir an gözüme çok tatlı gelmişti,Bir dakika ne? Ben az önce Çağrıyı,tatlı buldum mu demiştim... Boğazımı temizleyerek benden cevap bekleyen çağrıya döndüm

"Evet,ben yaptım"

"Sen ne-"

"Sana yaptıklarını 'yanına bırakmayacağım' demiştim değil mi?"

Gülümüştü,bu çocuk ne zamandan beri bu kadar güzel gülüyordu?

"Teşekkür ederiim"

Kafasına bir tane geçirince, gülen yüzünü anında buruşturdu

"Acıdı mı?" Diye sordum endişeyle

"Acıdı"

"Sende düzgün konuş ne demek 
'tişikkir idirim',seni koruyacağım derken şaka yapmıyordum "

Nasıl buldunuzzz?

Nasılnız?

Kurguda hoşunaz gitmeyen herhangi bir şey var mı?

Fikirlerinizi belirtin lütfen.

Yeni bölümde görüşmek üzere 🧋🤍

BİZİM DÜNYAMIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin