Коли вино просто подобається – це обов'язкова, але недостатня умова для задоволення. Вино-нокаут вимагає часу на сприйняття. Його важко розкусити відразу. Воно оселить у вашій голові питання або перенесе вас в інше місце. Звідки воно? Чи це соснові голки? Як його виробляють? Чому я раптом засумувала за своїм хлопцем з коледжу й нашими прогулянками по вулицях Мілану? Келих розкриває потенціал повністю, коли залишає вам історію.
Мій батько Італієць,а мати-корінна Київлянка.Ще в 90-х роках мій батько приїхав вчитися в Київ.Вони вчилися на одному факультеті—так і познайомилися.Пізніше,закінчивши навчання, тато запропонував мамі поїхати з ним в Італію на декілька днів,але вони там затрималися і потайки зіграли весілля.Батьки кожного з них були проти цього шлюбу,та вони не бачили в них перешкоди.А потім вже народилася я—Ванесса Перотті.
Моя зовнішність не є незвичною.Карі очі,темне волосся і смуглява шкіра.
Щастя моїх батьків продовжилося не довго.Мама померла на моє шістнадцяте день народження.Це був найгірший день мого життя.Я від народження святкувала свої уродини в колі батьків і коли мати схопилася за серце я відчула погане.Не люблю говорити про цю ситіацію.Зразу серце стискає з усіх боків....Після цього моменту я ніколи не їздила в Україну.Мені було важко.Але рік тому я поборола себе і свій страх і повернулася в рідну Україну...Звичайно ж і Італійські звички і цей кумедний акцент залишився.Одна звичка—вино під час обіду.Я неможу це назвати алкоголізмом,але факт залишається фактом.
Я навчалася на ландшафтного дизайнера,тому в столиці в мене не виникло проблем з пошуком роботи.Професія цікава,і затребувана.Понеділок.13:30.
Що може бути краще за обідню перерву без продовження робочого дня?Правильно—нічого!Сьогодні я вийшла з роботи раніше,тому попрямувала до улюбленого італійського ресторанчику поряд з компанією.
На щастя я зайняла останній вільний столик.Та ще й моє улюблене місце—біля вікна!Я виграла цей день.Поки я чекала своє замовлення я розглядала цікаві написи на стінах італійською.L'appetito vien mangiando.
Апетит приходить під час їжі.Перегляд цитат прервав солідний чоловік,який зайшов в ресторан.Мужнє тіло,замітно,що спортсмен,блондинисте волосся на два боки і тонкі,але трішки пухлуваті губи.Він пристально роздивлявся всі кути ресторану,але замітив мене і посміхнувся.Він направився до мого столику.
-Вибачте,можу я сісти до вас?Це мій улюблений ресторан і ну дуже хочеться улюбленої пасти карбонари...)
-Так звичайно!Не уявляєте,я також обожнюю цю пасту!
-Хах,а виявляється ми чимось схожі)Я Міша-хлопець протягнув руку
-Ванесса-я також протягнула йому свою хрупку ручку з посмішкою.Ну що,ось і почалася нова історія)В першу чергу вітаю всіх з новим навчальним роком🔔😭Успіху,і дожити до наступного літа✊🏻🥹
Незнаю,як зачасто будуть виходити частини,але поживемо—побачимо)
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кава і вино
FanfictionВін любив пити каву під час обіду,а вона давала перевагу напівсухому вину. Ванесса народилася і прожила в Італії все своє життя,тому для неї було не дивним пити вино під час обіду,а Михайло волів пити чорну,міцну каву після тренування.