Пройшло більше місяця.Зараз я в рідній домівці,в Італії.Зазвичай коли я приїжаю додому в мене феєричні відчуття,але цього разу все не так.Справа в тому ,що мій батько має невеличкий бізнес.Агенція з дизайну інтер'єру.Поряд з цією агенцією є агенція з дизайну будинку.Це Агенція хорошого друга мого батька. «Сіньйор» Доменіко є дуже добрим,я знаю його з дитинства.Він був мені як другий батько,оскільки був дуже близьким нашій сім'ї.Ключове слово «був».В нього є син.Ми з ним ніколи не ладнали.Весь час якісь сутички,докори і сварки.Пам'ятаю один вечір.Нам по чотирнадцять.Наші батьки сиділи за вечерею і обговорювали нас з Лоренцо.Також їхні розмови переросли в обговорення нашого весілля з ним.Знаєте,як в історіях про найкращих друзів—«Наші діти одружилися і жили ми довго і щасливо».Ну так от,вони відправили нас на другий поверх будинку.Я сиділа в телефоні,а він дивився на мене безпереривно і всіляко хотів мене зачепити.Я ж просто це все ігнорувала.Він підійшов до мене впритул і почав махати руками,щоб привернути увагу до себе.Я продовжувала дивитися інстаграм.В один момент він відійшов і обернувся спиною до мене,але через мить він різко повертається і в мене летить хрустальна ваза.Вона розлетілася на маленькі частини...Батьки зразу прибігли на другий поверх дивитися в чому справа.Я лежала на підлозі.На щастя осколки не сильно мене зачепили,але невеликий шрам під оком в мене залишився.Що сказали батьки Лоренцо?
-Ванесса,ти сама в цьому винна.Та й наш Лоренцо не міг таке зробити!
-Доменіко!Як я могла це зробити?
-Все Ванесса ,не придурюйся.Лоренцо,тезоро,пішли на перший поверх.
Хлопець пішов з єхидною посмішкою,а я залишилася з мамою обробляти рану.
Повернемося в теперішній час.В чому ж головна проблема мого перебування в Італії?Мій батько геть зшаленів.Вони з Доменіко хочуть об'єднати фірми!Здавалося б,при чому тут я?Хочуть об'єднати—нехай об'єднують!Але як виявилося,не все так просто...Матч Фенербахче-Динамо виявився не простим...Сподіваємося на швидке відновлення Миколи Шапаренка!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кава і вино
FanfictionВін любив пити каву під час обіду,а вона давала перевагу напівсухому вину. Ванесса народилася і прожила в Італії все своє життя,тому для неї було не дивним пити вино під час обіду,а Михайло волів пити чорну,міцну каву після тренування.