Минуле та майбутнє завжди будуть пов'язані. Людина постійно заглядає у майбутнє. Що мене чекає надалі? Які труднощі, нещастя, випробування? Як з усім цим собі зарадити?...
...
Вечірня прогулянка вересневим Міланом пішла мені на користь.Повівав легенький вітерець.Зазвичай в цей місяць осені на вулиці ще тепло,всі їздять на відпочинки і в загальному в відпустці.Блукавши вуличками міста я опинилася біля ресторану неймовірної краси.Звичайно я була одягнена неналежно і зовсім не елегантно.Поки всі були в смокінгах і вечірніх сукнях я була в чорних класичних штанах і біленькій під горло кофті.На ногах звичайні білі форси.Хочу зазначити,що ці брюки знатно мене робили худшою і мої ноги виглядали довгими.Я пройшла в середину.Повторюся—ресторан був неймовірної краси.Стеля блищала люстрами які від світла виглядали ніби зірки.Заклад був гарно оформлений рослинами і дрібними елементами декору.Круглі столи і м'які сидіння з золотистим оформленням.Особливу увагу привернула стіна з різними сортами вин.Сицилія, Сардинія, Ліпарськіх острова, Апулія, Базіліката, Кампанія, Калабрія, Лампедуза, Марсала.Особливі відчуття в мене викликали вина саме з цих регіонів.
Я сіла в кутку ресторану і замовила улюблену пасту карбонару і звичайно ж вино.Сицилійське.
Коли принесли замовлення я в мить згадала про Михайла,який також полюбляє цю страву.
І як кажуть—згадаєш сонце-ось і промінчик.Сповіщення від нього.Я вирішила не звулікати і взяла телефон в руки зайшовши в чат з хлопцем.
-Привіт ,левенятко)Чому не пишеш?)Забула мене чи як😅?
Трясця,та як тебе забути можливо...?І з чого б це я левенятко?!
-Привіт)Хах,ні,не забула)Просто останнім часом якось все звалилося,от і не дуже маю ні часу ні змоги написати...Ти як?
-Все чудово,бігаю з м'ячиком і згадую про тебе і твою любов до вина😂❤️
-Ахахах)Знаєш чим я зараз займаюся😂?)
-Ванесса,ахахах!Яке на цей раз?
-Сицилійське)
-Я й не сумнівався😂Слухай...а ти коли приїжаєш назад в Україну?
-Міш...тут справа не дуже приємна...незнаю як сказати😕
-Кажи як є)
-Я одружуюсь...
-Тобто?!Коли?!Чому ти мені раніше не сказала?
-Я сьогодні дізналася...
-Тобі зробили пропозицію?
-Ні.Мене видають заміж задля того,щоб з'єднати компанії наших батьків!Я не кохаю того хлопця...Це все для вигоди...
-Це якось дивно...дуже...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кава і вино
FanfictionВін любив пити каву під час обіду,а вона давала перевагу напівсухому вину. Ванесса народилася і прожила в Італії все своє життя,тому для неї було не дивним пити вино під час обіду,а Михайло волів пити чорну,міцну каву після тренування.