Одружуватися?!

287 7 0
                                    

...

-Ти повинна одружитися з Лоренцо.
-Ні...Ні ні ні і ще раз ні!-В мене паніка.Я знаю,що щастя ґрунтується на спокої,а не тривозі і старих образах.Загалом, шлюб  задуманий для щастя і вигоди для батьків, але ніяк для кохання.Найбільше нещастя не в тому ,що тебе не кохають,а в тому ,що не кохаєш ти!
-Ванесса,сонечко...Ти ж хочеш,щоб в батька все пішло по плану і ми мали багато грошей?-Тато підійшов до мене з усмішкою і обійняв...
-Тату,я його не люблю!
-Ти як твій Дядько Міша...Така ж сама егоїстична і думаєш тільки про себе!Знайшов проблеми на голову,зв'язався з українцями...
-Міша...Тату!Як же ти не розумієш!Дядько Міша не був винним!
-А хто ж міг вкрасти ті гроші з сейфу?!Напевно виросли ноги і гроші самі втекли?!Так?!-Батько кричав на мене.Невже йому настільки важливі гроші,що він готовий видати свою доньку за некоханого чоловіка?
-Все Ванессо,досить.Ваше весілля 20 вересня.Нічого не обговорюється.Шлюб буде мінімум на десять років.Попробуєш подати на розлучення—буде гірше.
-Ти нелюд!-я розвернулася і пішла в кімнату,грюкнувши дверима.
В голові все крутилося ім'я «Міша».Дядько Міша є дорогою для мене людиною.Рідний брат мами,якого мій батько звинуватив в кражі грошей.Хоча це був не він!Після того,як дядька визнали невинним батько був в люті.А ще через пару днів аварія,в якій дядя не вижив.
Я думала ,що винна в цьому я,тому що тоді коли дядько їхав в Україну з Італії,він запитував чи хочу я ,щоб він залишився,а я як остання дурочка сказала ,що йому треба їхати до бабусі...
З цим тягарем я жила від 13 років,і з ним жити мені допомагала моя найкраща подруга—Маріам.Наше знайомство було трохи незвичне,але зараз не про це.Я наьрала її по фейстайму.
-Хееей!Ванесса,як ти?
-Маріам,я незнаю що робити...
-Ооо,я піду собі винця налию,зачекай.
-Ее,Маріам!І без мене?
-Не бубни не по справі.
-В мене скоро весілля.
-Не зрозуміла-подруга відпила вина з келиху і продовжила.
-Мені здається ви з тим красунчиком футболістом знайомі лише місяць,тим більше він в Україні,а ти в Італії.
-Весілля не з Мішою.
Маріам поперхнулася вином.Виглядало кумедно.
-Ванесса!З ким ти вже замутила без мого відома?!Ми ж домовлялися—я вийду перша заміж!
-Це не від мене залежить...Батько хоче мого весілля з Лоренцо!
-З тим неуком?
-Мені зараз безрізниці неук він чи вундеркінд,мені потрібно щось придумати,щоб весілля не відбулося.
-А ти як,з Мішою спілкуєшся?
-При чому тут Міша?!
-Питанням на питання не можна відповідати!
-Так,спілкуюся.Майже кожного вечора зідзвонюємося.
-Супер.Сьогодні позвониш красунчику і все розкажеш .Може він теж має плани на тебе,а це весілля все портить
-Маріам...Я не хочу цього весілля...
-Я тебе розумію...ми щось придумаєм!А зараз йди погуляй на вулицю,в мене є одна справа.Цілую обіймаю)
Подруга закінчила виклик ,а я зібралася на прогулянку.


Новини про Шапаренка завели мене в кут...пів року без нього...Дуже важко...

Кава і виноWhere stories live. Discover now