Перше побачення

318 9 1
                                    

Шахтар-Кривбас
Я приїхала на стадіон вчасно.На вході я побачила Мішу,який повинен був віддати мені білети і провести мене без черги.Мило)
-Привіт...Виглядаєш...неперевершено!-в хлопця ніби мову відібрало.Я була одягнена в довгу спілницю,білий топ і білі кросівки.Волосся заклала крабом.
-Привіт)Дякую,мені приємно)-я завстидалася.
-Ну що,пішли?
Ми пройшли в середину.Там було настільки гарно,що словами описати не можливо!Трибуни гуділи,майорили прапори україни.Дух перехопило.
-Бажаю тобі удачі,тільки перемога!
-Дякую)
Я пройшла на своє місце.Міша знайшов мене на трибунах і посміхнувся,я зробила це в відповідь.
Свисток про початок матчу.
Шахтар вільно володів м'ячем,а Кривбас старався обіграти їх,Але нічого не виходило,або якщо і виходило то закінчувалося легкою травмою.
Свисток.Другий тайм.
Гравці Шахтаря продовжували дивувати всіх.Момент.Судаков біля воріт ,пас Мудрику ,ГОЛ!!!Крик,свист з трибун.Михайло в свою чергу підбіг до трибун,посміхнувся мені і тикнув пальцем спочатку собі в груди а потім показав на мене.Я засоромилася.Він присвятив цей гол мені?!...Ми знакомі всього день!Трясця,я починаю ще більше закохуватися в нього...Який же він милий.Матч продовжувався спокійно.Звичайно були моменти коли ледь не забили в ворота Шахтарю,але були і моменти коли Шахтар намагався забити!
Матч завершився з рахунком 1:0.В користь Донецького Шахтаря.
Я спустилася з трибун,оскільки побачила ,що мене вже там чекають)
-Цей гол був для тебе)
Я в відповідь просто усміхнулася.Це дуже приємно.Я продовжувала дивитися в очі Міши.Цей зоровий контакт тривав приблизно 30 секунд,але Міша вирішив його завершити обійнявши мене.Дуже теплі обійми і моє серце розтануло.Що ж він робить з людьми...
-Що на рахунок вечері?)
-Я не проти)
-Тоді чекай мене під стадіоном,я швидко переодягнуся і поїдемо.
-Добре)
Метелики пурхали в моєму животі.Який він милиииий,аааа!Я вийшла з стадіону і чекала на Мішу.
-Все,можемо їхати)
Ми пішли в його машину.Я пристебнула ремені і ми рушили з місця.Всю дорогу ми про щось говорили.Як виявилося в нас дуже багато спільних інтересів і ми ніби знайомі все життя!Він розказав мені більше про футбол,і я навіть зацікавилася цим видом спорту.
Приїхавши до ресторану Міша відкрив мені двері і протягнув букет білих в перемішку з рожевим и піонів.
-Тримай,це тобі)
-Дякуююю,як ти встиг?
—Вони весь час були на задньому сидінні,чекав поки ти замітиш а ти так і не замітила,проходь-хлопець відкрив мені двері і увійшов за мною в ресторан.Це був ресторан італійської кухні!Я просто тану від цієї кухні.Ну звичайно ,я ж прожила в Італії останні 19 років.
Нам принесли замовлення.У більшості регіонів Італії вам приготують різото. Це смачна страва з особливого сорту рису, яка у готовому вигляді скоріше нагадує звичайну кашу. Але перше враження не відповідає дійсності, бо скуштуєте ви надзвичайно смачний, насичений ароматами бульйону та спецій, повноцінну вечерю.
Ну і звичайно без вина не обійшлося.

-Дякую за вечерю і хорошу компанію)-посмішка з мого лиця не сходила.
-Тобі теж дякую,Надобраніч)
Ми обійнялися, я пішла до квартири,а Міша дивився в слід...

А який же опис їжі🔥😍😂

Кава і виноWhere stories live. Discover now