3.4

7.1K 357 10
                                    

Emir''Tamam başlıyorum o zaman.''

''Başla Emir ağa başla.''

Emir''Havin hanım benim annem değil.''

''Ne?''

Emir''Doğru duydun annem değil, babam 2 kez evlendi. Ben birinci evliliğindenim, Demir ve Miraysa Havin hanımın çocukları.''

Emir''Havin hanım bana her zaman anne oldu hakkını yiyemem. Bir gün bile beni Demirlerden ayırmadı. Ki Demirler de öyle bir kez bile bunu dillendirip sorun etmediler.''

Emir''Fakat babam''

''Baban?''

Emir''Yalgı babam beni seviyor biliyorum fakat bana her baktığın da ilk evliliğini hatırlıyor.
Gerçek annem olucak o kadın ben 3 aylıkken  terk etmiş bizi, babam çökmûş tabi. Meğersem o kadın yıllarca babamı aldatmış.
Babam ilk başlar da ben çocukken benim yüzüme bile bakmıyordu. Ona göre ben onun çocuğu değildim. Bana sert, duygusuz olan adam Demir ve Miraya baba oldu. Onlara şevkat gösterdi ilgilendi.
Beni yetiştiren annem ben onun için o ev de kaldım. ''

''Daha sonra?''

Emir''Daha sonra ben büyüdüm üniversite için yurtdışına çıktım döndüğüm de babam eskisi gibi değildi. Yüzüme bakıyor benimle ilgileniyordu gerçek bir baba gibi ama.''

''Ama her şey için geçti değil mi? Seni şimdi değil de senin ona ihtiyacın olduğu zamanlar da sevmeliydi. Sana gösterdiği sevgi babasızlık hissini doldurmadı dolduramaz da Emir.''

Emir''Evet dolduramadı,okuldayken dışlanır ezilirdim hep. Kimse benimle oynamazdı. Ben asi bir çocuk olmuştum ,okul da hep kavgalara karışırdım. Eve çok geç gelir çok erken çıkardım. Annem ,Demirler benim için endişeliydi fakat ben de hırsımı bununla çıkartmaya çalışıyordum işte.
Ben kavga ederdim müdür de babamı çağırtırdı fakat asla gelmezdi hep annem gelirdi. Ben de her defasın da kavga eder hevesle babamın gelmesini beklerdim. Beni azarlamasını isterdim benim için endişelenmesini isterdim. Fakat gelmedi her zaman ki gibi gelmedi.
Bir gün Demir benim için kavga etti, müdür babamı çağırdı her zaman ki gibi Demirin kavga ettiğini gelmesi gerektiğini söyledi.
Geldi, yıllarca benim için gelmeyen adam Demir için geldi. O gün iplerin tamamen koptuğu gündü. Ben çocukken kilolu bir çocuktum sırf bu yüzden hep dışlanırdım. Ama Allahı var Demir her zaman yanım da oldu bana destek oldu. Yurtdışından döndüğüm de tanınmayacak bir haldeydim. Eski Emirden eser yoktu en önemlisi duygularımdan eser yoktu. Benim kalbim mühûrlenmişti resmen asla açılmamak üzere mühürlemiştim. Ama''

''Ama?''

Emir''Ama bir gün birini gördüm daha doğrusu duydum.
Yüzünü göremiyordum sadece arkasını görüyordum.  Bunca zaman mühürlü olan kalbim ilk o gün attı. Ben o gün uzun zaman sonra kalbimi , duygularım olduğunu hissettim.
Göremediğim  kadının sesine hayran kaldım,sesinden etkilendim.
Kavga ediyor kapı da ki korumalara laf yetiştiriyordu. ''

Devamını bekler gibi Emire bakıyordum..

Emir''Sonra kanağa girdim peri kızını gördüm yûzü de sesi gibiydi.
Ben seni görür görmez sevdim hatta sesini sevdim. Sesinden etkilendim peri kızı, boş olan bakışlarından anladım sen de kalbini, duygularını mühürlemiştin.''

''Ne? Emir bu nasıl?''

Emir'' Seni daha önceden görmüştüm televizyon da ,magazin de, podyum da kısaca seni her yer de görüyordum fakat böyle bir şey hissetmemiştim. Seni bahçe de görünce ilk anlamadım kim olduğunu daha sonra konuşurken anladım benim peri kızı meğer Yalgı Marianoymuş.''

Yalgı Beria Mehru Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin