Part1

111 13 37
                                    

Yetimhanede oturmuş 6 yaşındaki kızın saçını tarıyordum.(Merak etmeyin 6 yaşındaki bir kızla ilişki yaptıracak deilimXd). İki yıl... İki yılım kaldı satılmama. Yetimhanemiz çocukları isteyenlere satan bir yetimhane. 15 yaşına gelene kadar geçici satılır, 15 yaşına gelince de açık arttırmaya sunularak satılır. Satın alan istediğini yapar çocuğa. Benimse iki yılım kaldı. Kaçmak istesek te yetim hanenin etrafı elektrikli demir levhalarla kaplı. Kaçamayız ve deneyen bir çocuk elektrik çarparak öldü. Satılanlar nereye gidiyor , buradan çıkıyor mu onu bile bilmiyoruz.

-Yemek zamanı! Yemek zili çaldı ve herkes isteksizce yemeğe gitti. Yetimhanenin baş annesi herkes gelince konuşmaya başladı. 'Bugün Irmak ablanız 15 yaşına bastı. Açık arttırmaya götürüyorum, son kez vedalaşmak ister misiniz çocuklarım?' Gözlerimden yaş düşmeye başladı, çok yakın olduğum bir ablaydı. Herkes sarıldı ve vedalaştı.

Odama geçtim, artık bu cehennemden kurtulmak istiyordum. En yakın arkadaşım geldi, Gece... 14 yaşında ve 3 ay sonra on beşine girecek.

- İpek ablada gitti, dedi. Biraz sohbet ettik. İkimizde seviyorduk ipek ablayı.

Annemiz bağırdı içerden 'çamaşırı asma sırası sizde Gece!'. Geceyle birlikte ayaklanıp çamaşırları asmaya başladık, aklıma bir fikir geldi.

-Pişt, Gece. Sen hiç annemizin odasını gördün mü? Gece duraksadı, düşündü. Hayır anlamında başını salladı. Sence içerde elektriği etkisiz edecek bir şey var mıdır? Gece hızlıca bana döndü.

'Saçmalama Masal! Annemiz eğer o odaya girersek satılma yılımızın 1 yıl erkene alınacağını söylemişti. Hem yakalanırsan ve eline bir şey geçmezse ne olur?', doğru diyordu ama çok merak ediyordum. Çamaşırlar bitmişti, içeriye geçtik. Yatak odasına girerken bizim odanın çaprazına baktım. Annemizin odası. Anneme seslendim biraz yüksek olacak sesle. Odada olsaydı duyardı. Kapının aralığından baktım, görünmüyordu kimse. Yavaşça kapıyı açıp içeri girdim, çekmeceleri karıştırmaya başladım. Kamera var mı diye baktım ama göremedim. Bir tomar para ve bir maymuncuk buldum. Maymuncuğu cebime koyup karıştırmaya devam ettim.   Birkaç değersiz şeyin ardından yatağını karıştırmaya başladım. Nefesim kesildi-bu bir silahtı. Hızlıca kıyafetimin içine koydum. Tam geri dönecekken kapı açıldı.



Asıl olaylar devamında başlıyor:D bu bölümü özet gibi hızlı geçtim

Tut ElimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin