Bölüm 9

12 1 0
                                    

-Şimdiki bahsettiğiniz çocuk satan yetimhaneler hakkında bir ipucu bulduk biri kız biri erkek olan iki kişi yetimhanenin müdüresi imiş. Kim bilinmiyor.

O sırada savcı geldi, namı değer Gece, yanında olay inceleme ekibinin başı Gizem duruyordu. Vay canına, Latif ve Masal dışında kadro tam idi.

Gece: Eee- şimdi ne var
Hatice: Sadece Latif ile Masal'ı düşünüyorum. Onlara çok şey borçluyuz.
Gizem: Haklısın ancak bunların hepsini unutmalı ve şimdi göreve odaklanmalıyız.
*HATİCE'NİN GÖZÜNDEN *
Milay ile birlikte karakola gittik. Saatlerce olay inceledik, konuştuk, giyinme odasında sevi- işte öyle. Ben masamda otururken bir bildirim geldi mesaj kutuma. E-postayı açınca içinden bir saat ve bir mekan yeri verilmiş, görevlilerle orda olmamız istenmişti. Milay'a da gösterdim. Birlikte kuvvet toplayıp gitmeli miydik yoksa bu bir şaka mıydı emin değilim.
Milay: İlk bizim gitmemiz gerektiğini düşünmüyor musun? Hem zaman 1 hafta sonraya.
Hatice: Haklısın ama sivil halde gidelim ve bir göz gezdirelim. Ancak yarın gidelim çünkü mesajdan hemen sonra birileri girerse şüphe çekeriz.
Milay: haklısın. İyi o zaman zaten buradaki görevimiz bitmişti.
Milay ile birlikte eve gidip yattık.
...Ertesi Gün...
Milay ile birlikte öğle civarlarında oraya gittik. Büyük bir evden başka hiçbir şey yoktu. Ormanlık bir alandı. Milay ile gezdikten sonra geri üsse dönüp kararımızı bildirdik. Haftaya oraya gidiyorduk. Biz zaman kaybederken bir bildirim daha gelmişti. Bu bildirim daha da dikkatimi çekmişti. Gizem ve Gece'nin de gelmesini istiyordu. En iyisi kadroyu bizim evde toplayıp konuşmaktı.
                 ...*⭐✴️✳️*...

Gece: evet konuşmayı başlatın bakalım.
Hatice: Biri bize bir e-posta gönderdi ve bize birkaç polis ve 'siz' alıp bir mekana gelmemiz söylendi.
Gizem: Bir saldırı ola bilir.
Milay: İnceledik ama bir şey çıkmadı. Bu yüzden haftaya gideceğiz. Gelip gelmek size kalmış.
Gizem ve Gece: Geliyoruz!
Hatice: O zaman 6 gün sonra *+' konumunda saat 14.30 da ordayız.
Bir hafta çok çabuk geçmiş ve herkes saat 14.25 de orada idi. Tam 5 dakikada Ka sonra büyük evden bir anda alevler çıkmaya başladı. Biz içeriye doğru giderken dışarıya çocuklar çıkmaya başladı. Bunlar satılan çocuklar idi. Hepimiz sahada hızlı giderek içeriye atladık. Etrafta eskisi gibi duman vardı. Pek göremiyordum ama bir kızın bir adamın elinde çırpındığını ve başka bir adamın da elindeki silahı kızı tutan adama doğrultuğunu gördüm. Duman biraz dağılmaya başlayınca adamın elindeki kızı ve silah doğrultanı čok rahat tanıdım. Masal ve Latif...
İçeriye polisler doluşmaya başlayınca Masal'ı hızlıca yere attı ve Latife 3 el ateş etti. Elimdeki silahla adamı başından vurdum. Hayır ateş etmedim, fırlattım. Gene tam on ikiden ve hızlı olmuştu. 5 kişi dışarıda çocukları toplarken ben, Gizem, Milay ve Gece  hemen Masal ile Latife doğru koşmaya başladık.

Tut ElimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin