Bölüm 2

81 11 50
                                    

Kapı yavaşça açılmaya başladı.


-Masal, ne yapıyorsun burada? İçeriye Gizem girmişti. Gizem, sakın kimseye bahsetme bundan! Elektrikli telleri etkisiz hale getirecek bir şey arıyorum. Sen git buradan, yakalanırsam sağdece benim başım yansın, dedim. Gizem kafasını sallayarak gitti. Bende bir beş dakika daha aradıktan sonra odayı eski haline getirmeye başladım. Kapıdan girince  sağınızda yatak ve çekmece solunuzda kıyafet dolabı kalıyor. Sol ilerde bir masa ve tuvalete açılan bir kapı var. Ortadaysa minik bir kilim. Kilimin üstüne basınca çok fazla gıcırtı çıkıyordu. Cidden döşemeler sağlam olmalı, yakalana bilirim. İşim bitince yavaşça kapıyı açıp etrafa baktım. Kimse yoktu, Geceye her şeyi anlatmalıydım.

Gece yatakhanenin yatağında oturmuş tırnaklarını yiyordu. Beni görünce bir sürü öğüt vermeye başladı. ' Sakin ol Gece, tahmin et neler oldu.' Gece konuşmayı bırakıp bana ciddiyetle tek kaşını kaldırarak baktı. Kıyafetimi hafif yukarıya kaldırarak karnımda sakladığım silahı gösterdim. Gece'nin gözleri açıldı. ' Delirdin mi sen! Masal bir silah fark edilmeyecek kadar küçük değil!' Bunu biliyordum, anne fark edecekti ancak bir sürü çocuk var ve ilk küçük çocuklardan şüphelenmeye başlarlardı. Derin nefes alıp anlatmaya başladım.

-Kızım birde maymuncuk buldum. Kilitli kapıları rahatça açabiliriz hem onu da geçtim ilk oyun amacıyla küçüklerin girdiğini sanarlar.  Hem sen şükret kilimin altındaki döşeme çok ses çıkartıyordu, yakalana bilirdim, Gece dudaklarını büküp sustu.  Genellikle ciddi bir şey düşününce veya aklına bir şey takılınca yapardı bunu. 'Bir dakika- Peki o dö-' diye cümlesini tamamlayamadan içerden annemiz seslendi. 'Masal, buraya gelir misin?' Gece bana sanki ölecekmişim gibi baktı. Yavaşça yürümeye başladım. Annem beni uzun koridorda, satılacak kişilerin götürüldüğü koridorun başında bekliyordu. Yavaşça gülümseyerek yürümeye başladım. Çok tedirgin olmuştum ama eğer  fark ettirseydim şüphelenirdi. 

-Buyur anne, dedim. Kadın bana gülümseyip 'odamı beğendin mi?' diye sordu. Nefesim kesildi. İyide ben hiç odanı görmedim ki anne, gülümsedim. 'Güzelim, Masalım ben aptal değilim. Bu koridorda durmamdan ne demek istediğimi anlamışsındır.'  İnanamıyorum, ama nasıl? ' On dört yaşına basar basmaz buradan gidiyorsun güzelim.' Sinirlenmiştim, Belimdeki silahı çıkardım, annemize doğrulttum. Ateş ettim. Bir daha ateş ettim. Bir daha ateş ettim. Bir daha, bir daha, bir daha, bir daha ancak silahtan kurşun çıkmıyordu. Annemize baktım, sırıtıyordu. Bana doğru yürümeye başladı. Aşağıya eğilip bana sarıldı. 

-Güzel kuzum öyle çaresiz bakma. Gözlerindeki o korkuyu sil halen daha haftaların var. Merak etme. Bir dahaki sefer silahı doğrulttuğunda içinde kurşun olup olmadığına bak tamam mı güzelim. Şimdi bu silahı ben alayım. Elimdeki silahı alıp beni yalnız bırakmıştı. Gözlerimde hüsranla Gece'nin yanına geri yürüdüm. Kapının girişinde bekliyordu beni. 'Masal ne oldu?! Bu bakış ne? Ne dedi sana?' 'Gece, ben 2 hafta sonra satılıyorum.' Gece dehşetle baktı. 

-İyide senin girdiğini nasıl biliyordu? Kameramı vardı acaba odada? Bende bilmediğimi söyleyerek düşünceler üretirken gözüm kapıya takıldı. Gizem sırıtmış bize bakıyordu. ' İmkansız...' diye mırıldandım. 'Bunu nasıl yaparsın Gizem, hani arkadaştık biz?' Gizem iğrenerek baktı ve ' Benim canım aptal arkadaşlıklardan daha önemli. Artık 15 değil 16 yaşıma gelince satılacağım.' Gece ayağa kalkıp Gizemin yüzüne yumruk attı. Gizem hala pişmiş kelle gibi sırıtıyordu.

(Saçını başını yol kız Gizemin bende sinir oldum)

Tam onlar kavgaya devam edecekken içeri koşarak yetim hanenin delisi geldi. Ben ona deli diyorum kız zeki yoksa ama sanki 1 yıl sonra satılacak benmişim gibi normalden fazla neşeli.

- Amaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kızlaaaaar ne yapıyorsunuzzzzzz? Cidden  şurada bir yıllık zamanım kalmış onuda sizin kavganızla kötü geçiremeyeceğim. Kalkın hadi yastık partisi yapacağızzzz. Hayır diyeni dö

Gece: Hayır yapmicam ben, 

Bu sefer yumruk yiyen Gece oldu. Eveeettt yastık partisine kim katılıcak.

Gece: Ben katilmi-

Bu sefer tekme yedi. Yerde yatarak acıyla ayağını tutuyordu

-Herkes katılıyor mu?

Gece: Katılmayacağım ula-

Bu sefer midesine bir tekme yedi.

-Muhteşem o zaman katılmayan yok! Saat 3 te anneyi uyuduğumuza ikna edipppp yemek alanında saat 6 ya kadar yapacağız. Sonra etrafı toplarız bir şekilde

Benim gözüm yerde acıyla yatan Geceye takıldı. Kız yerde acı çekiyor, can çekişiyor, resmen sınavda öğretmeninden not dilenen öğrenci gibi bakıyordu kuzum. 

Gece hırsla ayağa kalkıp yemek odasında yemeği yapan Hatice'ye bağırdı.

Gece: KATILMİCAM LA-

Kafasına yediği bir çatalla sustu. Kafasına saplanmıştı.

Hatice: Tam isabet. Mükemmel nişancılığım var dimi? Sustuk. DİMİ- diye  sorunca kafamızı salladık. Gece inatçı kız kafasından çatalı çıkardı. 4 tane alt alta delik vardı ve kan sızıyordu bir tanesinde.

Gece: KATILMAYACAĞIM PSİKOP-

Bu sefer kafasına tava geldi. Gece yere düştü ve daha gözlerini açmadı.

Hatice: Gene tam on ikiden \0w0/ 



Arkadaşlar kitap 7 bölüm kadar olacak:D

Oy atmayanın gece evini Hatice bassın



Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Tut ElimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin