Bölüm 5

46 8 14
                                    


Hasss aklıma çok iyi bir fikir geldii. Bu şarkıyı dinliyordum UwU






Hatice: Kilimi kaldırınca altında bir kapı gördüm.

Ne, ne kapısı ya. Yoksa bizden başka satılanlarda mı var. Rahibe konuşmaya başladı.

- O kapı sizin ilk alındığınız kapı. Buraya 1-2 yaşlarında bu kapıdan giriyorsunuz. Yani buranın iki çıkışı var. Ancak Masalcım. Alımlar 3 hafta içinde yapılıyor ve sen 8 güne satılıyorsun güzelim ve alım olmadan o kapıyı rüyanızda görürsünüz.  Evet planınız nedir çocuklar.

Düşünmeye başladık, Çınar bunu bir kaç kişiye daha dememiz gerektiğini söyledi. Yener ve Latif'e dememizi önerdi. Yener'e güvenirdim ama Latif... Ancak Çınar söyleyelim diyorsa tamamdır. Abla eğer biraz daha ortalıkta görünmezsek annenin biz arayacağını söyledi ve gitti.

Yener ve Latif'in yanına gittik. Özel bir yerde konuşmak istediğimizi söyleyince Yener tamam dese de Latif umursamayıp bizi başından savdı. Özellikle Hatice'nin olduğu bir yerde ciddi bir şey beklemezmiş. Çınar'ı görünce bir anda sustu ve  tamam diyerek peşimizden geldi.

Latif: Ne oldu gene?

Hatice: Önemli bir şe-

Latif: Abi net saçma bir şey.

Hatice bir tane Latife geçirdi ve  açıklamaya başladı.

Hatice: Şimdi öncelikle özet geçeceğim. Biz annemizin odasına girdik ve bazı teorilerimiz üzerine ikinci girişimizde bir silah, bir kibrit, bir kaç tane gereksiz nesne ve birde kapı bulduk. Bu kapı kilimin altındaydı ve aslında buraya gelen ablanın bizimle anlaşma yapmak istediğini öğrendik. Biz ona güvenmediğimiz için hiçbir şey anlatmadık, sayılır. Mesela silahtan haberi yok. Çünkü geçen sefer Masal silahla annemi öldürmeye çalışınca mermileri olmadığını keşfettik ve annem silahı alıp sakladı ancak biz mermilerle birlikte geri bulduk ve annemizin haberi yok. Neyse ve buranın iki çıkışı olduğunu öğrendik. Birincisi biz satılırken ki çıkış ve ikincisi alınırken ki giriş. Bu girişten kaçmayı düşünürdük ancak Masal 8 güne satılıyor. Bund-

Yener: Bir dakika. İyide Masal 8 gün sonra daha yeni 14 yaşına basacak. Yoksa... O zaman Gece ve Hatice siz nasıl?

Gece: Buradan sonrasını ben devralayım. Şimdi Hatice'nin olaylar biraz karışık ve bende o odaya girmedim. Zaten hiç fark etmedik ama biz ne zaman bir odaya girsek annemiz nerelere girdiğimizi biliyor.  Öğrendiğimize göre bize 15 yıl süren bir çip yedirmişler ve hangi odaya girersek kapıdaki düzenek sayesinde öğreniyoruz. Ayrıca  satıldığımız kişiler iyi insanların olma ihtimali %0 çünkü büyüyünce burayı istila etmemizden korkuyorlar. Yani şöyle açıklayalım. Biz buradan kurtulacağız ve sizde var mısınız?

Çınar: Azda olsa var kurtuluşumuz hem ayrıca eninde sonunda öleceğiz. En azından bir ışık pırıltısına tutunalım bence.

Latif: Sırf Masal için...

Masal: Yaaa Latoşş tişikkürler aşko<3

Gece: Latif'e güvenmeyene bak...  

Bir plan kurmamız gerekiyordu ki bu konuda biz kızlar sıfırdık. Özellikle Hatice eksilerde idi. Latif bu görevi devraldı, aramızda en çok kitap okuyan o zaten. En güvenilir plan ondan çıkar.  Aldığımız tüm çakmak, maymuncuk v.b. şeyleri ortaya koyduk . Latif biraz düşündükten sonra planı buldu. Bize açıklamaya başladı.

Latif: Bakın şimdi planı 8 gün sonra gerçekleştireceğiz. Yani Masal satıldığı zaman ona bir...


Latif planı anlatmaya başladı. Oldukça mantıklıydı ancak eğer işe yaramazsa ben satılıyordum ve onlarda ölüyordu. İçerideki tüm çocuklar dahil. Neyse önemli olan kurtulmamız. Şimdi asıl önemli olan tüm küçük çocuklarla konuşup planı anlatmak gerekecek.  İlk başta erkeklerden başlamayı önerdim çünkü erkekler kızlara göre daha soğuk kanlı oluyorlardı.

Gece: Eğer kaçacaksak herkes en iyi olduğu şeyleri ve yeteneklerini söylesin.

Latif: Haklısın, önce ben başlayayım. Ben hızlı düşüne bilir ve sağlık işleriyle ilgilene bilirim.

Gece: Benim kas gücüm buradaki çoğu erkeği geçe bilecek kadar fazla. Ayrıca

Hatice: Nişanım ve hızıma güveniyorum ben. Normalden daha yükseğe zıplaya bilirim.

Çınar: Kilit açmada üstüme yoktur.

Yener: Erkek olduğuma bakmayın, çok esneğimdir.

Sıra bana gelmişti ancak bir aptaldan farkım yoktu.

Masal: Yani normalden daha iyi duya bilirim... Başka yok ne yazık ki.

Herkes bana ciddi misin bakışı atıyordu. Ben diyorum işte aptal ve yeteneksiz olmak zor. Ancak Latif beni şaşırtacak bir harekette bulundu.

Latif: Bence Masal aramızdaki en soğuk kanlı kişi, anlattığınıza göre gözünü kırpmadan annemizi öldürmeye çalışmış. Eğer mermi olsaydı öldürürdü de ki hiç şüphem yok bundan. Bu yüzden silahın Masalda durması bence daha iyi. Hatice'de durması size daha mantıklı gibi gele bilir ancak Hatice'nin zıplaması gereken durumlarda silah düşe bilir. Ayrıca satılacak olan Masal, Hatice değil.

Herkes kafasıyla onayladı ve Latif bana bakarak göz kırptı. Aslında iyi çocukmuş...




Sonraki bölüm oy ve yorum güzel olursa atacağım QwQ planıda sonraki bölümde açıklayacağım ve  ondan sonraki bölüm final UwU

Tut ElimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin