off bu şarkıya bayılıyorum, çevirmende ayrı yetenekli zaten UwU
PLAN:
Latif: Bakın şimdi ilk öncelikle kapılarda ne olduğunu bilmiyoruz.
Hatice: Çıkış kapısında iki koruma var.
Latif: Nerden bildiğini soruşturmayacağım. Ancak bu işime geldi , şimdi fark ettiysek birisi satılacağı zaman annemiz orada duruyor. Tüm çocuklara durumu anlatacağız. Annemiz tam Masal'ı satacağı sırada biz koridordan içeri gireceğiz. Masal'a silahı vereceğiz, veya Hatice'ye de ola bilir. Bakarım, tüm çocuklar bir anda hücum yapacağız, anneyi vurduktan sonra kapıdaki iki adamı zaten hallederiz. Ancak silahı kullanacak kişinin hızlı olması gerek. Görevliler kapıyı kapatmadan görevlileri de öldürmemiz gerekiyor.
Hatice: Vay canına, daha önce hiç kimseyi öldürmek istememiştim.
Gece: Ben bir birey değil miyim?
Hatice: Seni şakasına öldürmek istemiştim. Ciddi değildim, 5 saniye sonra zaten çekecektim.
-Neyse plan bu, tamam mı?
Herkes: TAMAM!
Hatice: Ben çok iyi bıçak fırlata bilirim canikolarım, benim yanımda bıçak getirmem uygun olur ama bıçakları nereye koyacağım. Bunun için bir ekipman lazım.
Gece: Lanet olsun, ekipman yapa bilecek tek bir kişi var.
Masal: Hofff onu unuttuk.
Latif: Ne yapalım ona da her şeyi anlatacağız. Gizem kandırıldığını anlar.
Hep birlikte Gizem'in yanına gidip her şeyi Gizem'e tekrardan anlattık. Gizem'in yüzünden sinir okunuyordu. İhanete uğramanın siniri. Tamam dedi ve bir kemer çıkartıp dikmeye başladı. Yaklaşık 3 saatin sonunda 6 bölmeli bir kemer ortaya çıktı. Tam bıçak genişliğinde, Hatice denedi ve cidden iyiydi. Gizem cidden sinirliydi. Neyse ne sonuç olarak 8 gün sonrasını bekleyeceğiz.
*8 GÜN SONRA*
'Masal, buraya gel. Daha fazla gecikmek istemeyiz!' diye seslendi annem.
Başlıyoruz...
Çok kısa yazdığımı ve sonraki bölümün final olacağını bilen siz olur gibi.
UwU oy ve yprum atın lüfenn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tut Elimi
Teen FictionKesinlikl iddialı deilim sadece eğer garip bir yetimhaneden kurtulmak için çabalayan jojuklara yeni gelen yardımcı yardım ederse nası olur onu merak ettim:^ GirlxGirl