Bölüm: 14

1.4K 138 320
                                    

Kapıyı yavaşça çaldım ve içeri girip
"Buyrun efendim beni çağırmışsınız" dedim.

"Gel Hyunjin oturda konuşalım"

Odaya yavaş yavaş girdim ve siyah deri koltuğa oturdum.

"Hyunjin bir programa katılacaksınız"

"Peki efendim. Ne programı bu?"

"Sen ve Yeji bi programa konuk olacaksınız"

"Ne! Efendim ben bunu yapmak istemiyorum"

"Hyunjin farkında mısın ama yılın en iyi çifti seçildiniz. O yüzden hayır deme"

"Sizde farkında mısınız bilmiyorum ama ben Yeji ile ayrıldım"

"Sadece bir program"

"Neden ayrıldığımızı kimseye duyurmak istemiyorsunuz bunu öğrenebilir miyim başta çok kızmıştınız bana şirkete zarar gelicek demiştiniz değişen ne "

"Beklediğimiz gibi olmadı aksine şirkete çok katkınız oldu. Sevgili olmasanız bile öyle davranmalısınız"

"Bunu yapmak istemiyorum"

"İçeri girebilir miyim" diye kafasını kapıdan içeri hafifçe sokan Yeji'ye baktım.

"Gir içeri Yeji"

"Buyrun efendim beni çağırmışsınız"

"Birkaç gün sonra sen ve Hyunjin bir programa katılacaksınız"

"Ne programı bu efendim"diye sordu Yeji.

"İlişkiniz hakkında bir program"

"Ama biz ayrıldık efendim. Hyunjin'in buna olumlu bakacağını da sanmıyorum. Bence iyi bir fikir değil"

"Formanite icabı yapabileceğinizi düşünüyorum... Hyunjin?"

"Peki efendim yapmak istemediğimi söylesem de yapacağım nasılsa " dedim ve ayağa kalkıp odadan çıktım.

Arkamdan Yeji seslendi ve ona döndüm.

"Bunu yapmak zorunda değiliz. İstemeden bunu yapmanı istemem" dedi

"Sorun değil sadece bir program" dedim.

"Ama"

"Yeji sorun değil benim için endişenmene gerek yok. Kameralara yalandan gülmeyi öğrettiler bize. Şimdi gitmeliyim. Görüşürüz"

"Tamam görüşürüz " dedi ve arkamı dönüp yürümeye başladım.
_______________________________________

X: Merhabalar bugün aramızda yılın en iyi çifti var. Hyunjin ve Yeji. Nasılsınız efendim.

"merhabalar herkese. Kameralar karşısında ilk defa böyle hissediyorum. Biraz heyecanlıyız Hyunjin'le. " dedi Yeji ve kolunu koluma geçirip bana gülümsedi.

"Merhabalar herkese evet Yeji'nin dediği gibi biraz heyecanlıyız"

X:Canlı görünce çok daha yakıştığınızın farkına vardım.

"Ah çok teşekkür ederim." Dedi Yeji

X:  O halde sorulara geçelim. Öncelikle Yeji senden başlamak istiyorum. Hyunjin ile en mutlu anın ne zaman.

"Birlikte sahilde gezdiğimiz zaman çok güzeldi" dedi Yeji.

X: Peki şimdi de sana sormak istiyorum Hyunjin. En son birlikte hangi filmi izlediniz"

"Şey hiçbirşey-" dediğim anda Yeji araya girdi.

"Aynı Yıldızın Altında. Şey Hyunjin filmin ilk 20 dakikasında uyuya kaldığı için hatırlamıyordur" dedi.

HYUNLİX "SKANDAL"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin