Bölüm:9

1.8K 159 536
                                    

Hyunji'in ne dediğini idrak etmek için birkaç saniye düşünmeye çalıştım. Yanlış mı duymuştum.
' Aşık olduğum adamın,sana yazdığı şarkı bu Yeji'
derken neyi kast ediyordu şarkıyı ben yazmıştım aşık olduğu adam ben miydim. Yeji'ye neden böyle

 Yeji'ye neden böyle

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


bir şarkı yazayım ki. Bu ayyaş

ne demeye çalışıyordu. Omzundan tutup onu sarsarak

"Hyunjin bana bak ne demeye çalışıyorsun? Aşık olduğun adam mı bu şarkıyı yazdı. O aşık olduğun adamın adı ne söyle bana"

"Sallama beni yaa dünya dönüyor zaten sende döndürmesene" dedi.

Galiba su pek işe yaramamıştı.

"Camdan aşağıya mı atsam seni yoksa Lee Know gibi ağzına peçete mi soksam. Madem içkiye dayanıksızsın neden o kadar çok içtin. Bir daha sarhoşken bana yazıp başıma bela olmaya çalışırsan seni kendi ellerimle öldürürüm"

"Üşüyorum çekil önümden uyuyacağım" diyip kalktı ayağa ve yatağına uzandı ve saniyeler sonra uykuya daldı.

Kafam çok karışmıştı. Neden bana mesaj atmıştı. Neden bana ihtiyacı olduğunu söylemişti. Birlikte uyumamızı neden istemişti. Beni Yeji olarak mı yoksa Felix olarak mı gördü o an. En önemlisi de neden yazdığım şarkıya bir beste oluşturup söylemişti. Hemde aşık olduğum adamın yazdığı şarkı diyerek. Hyunjin neden bu kadar kafamı karıştırıyordu. Bu sorulara cevap almak için onun önce ayılıp sağlam kafayla konuşması lazımdı.
Son defa Hyunji'in kalemle çizilmiş yüzünü inceleyip ve üzerini güzelce örtüp odasından çıktım.

_

Sabah erkenden uyandığımda Hyunjin'in odasına gittim ve hala uyuduğunu gördüğümde rahatsız etmeden çıktım odasından. Bugün alçılarım alınacaktı o yüzden hastaneye erkenden gitmem gerekiyordu.
Minho ile birlikte hastaneye gitmek için yola koyuduk. Araba da tek düşündüğüm şey dün gece Hyunjin'in tavırlarıydı.

" dün neden deli gibi ağladın? " diye sordu Minho

" Belki başka bir gün bunu anlatırım şu an bunu konuşmak istemiyorum hyung"

" Tamam. Peki Chan'la nereye gittiniz? "

" Hyung Lütfen bunları daha sonra konuşsak olur mu? "

"Peki istediğin gibi olsun ama seni her daim dinleyeceğimi bil"

"Teşekkürler Hyung bunu biliyorum "

Alçılarım alındıktan sonra şirkete gitmek istedim uzun bir süredir gitmiyordum ve Yeji'ye şirkette konuşalım demiştim.

:Felix
Uyandın mı|
Konuşmamız gereken konular var|
Ama Ayık kafayla :) \

Hyunjin:
|evet uyandım
|ne konuşacağız?
|ne hakkında?
|bu arada dün gece beni siz mi aldınız?

HYUNLİX "SKANDAL"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin