(Hyunjin'den)
Off başım çok ağrıyordu. Kafamın içi zonkluyordu. Aşağı indim ve dolaptan bir ağrı kesici çıkarıp yuttum. Saat daha çok erkendi ve evdeki herkes uyuyordu.
Odama tekrar gidip uyumak için yatağa girdiğimde kafamda belli belirsiz sahneler canlanmıştı. Bir saniye dün gece şişe çevirmece oynamıştık sonra da hepimiz sarhoş olmuştuk. Daha sonra Yongbok'laHayır bir saniye hafızamı zorlamam lazımdı. ne olmuştu. Üzerimde mi oturmuştu. Öpüşmüştük.
Ben mi öptüm yoksa o mu öpmüştü beni. Herşey kesik kesikti net değildi. Belki de gece fazla içtiğimden rüya gördüm ve gerçek sanıyorumdur.
Hayır hayır rüya olmayacak kadar gerçekti. Felix'e sormalı mıydım. Ahh hayır hayır. Bunları daha sonra düşünmeliydim.
Komodinin üzerindeki telefonumu alıp gelen bildirimlere baktım.
Dm kutuma girdiğimde Yeji'den 11 tane mesaj geldiğini gördümYeji:
|Hyunjin?
|özledim seni:(
|yarın konuşabilir miyiz?
|Bazı şeyleri düzeltebiliriz.
|Hyunjin
|seni seviyorum
|ama kalbim acıyor
|kalbimi sen acıt ama yanıma kal
|sana ihtiyacım var.Yanımda
olmana ihtiyacım var
|Hyunjin? Uyudun mu?
|iyi geceler ❤️😞
(23:55)Hyunjin:
Yeji lütfen daha fazla zorlama|
Seninle çok güzel zamanlarım oldu|
Ama artık yapamam |
Sana kötülük etmiş olurum|
Sen herşeyin en iyisini hak ediyorsun|
Lütfen bir daha bu konuyu gündeme |
GetirmeyelimTelefonu bırakıp tekrar odadan çıktım. Neden kimse uyanmamıştı. Saat 8e geliyordu. İyisimi Han'ın yanına gidip onu rahatsız edeyim.
Pat diye Han'ın kapısını açtığımda gördüğüm manzara karşısında birkaç saniye durdum.Han ve Minho'nun birlikte uyuduğunu gördünce açık olan kapıya sertçe vurdum.
"Hayırlı işler gençler" diye gülmeye başladım.Bir gözünü hafifçe aralayan Minho beni umursamadan bacağınu Han'ın üzerine atıp tekrar gözlerini yumdu.
"Uyanın hadi çok sessiz ettaf " diye bağırdım
"Yaaaa!! Sende Felix'in odasına gidip onunla uyusana" diye bağırdı Minho
"Woaw tüylerim diken diken oldu Hyung " dedim gülerek
"Ağzına peçete sokacak şimdi Hyunjin" diye mırıldanmaya başladı Han.
"Tamam tamam gidip diğerlerini rahatsız edeyim siz rahatınıza bakın" diyip çıktım odadan.
Seungmin'in odasına girdiğimde
Seungmin ile Chan'ıda birlikte uyurken bastım."Hayırlı işler size de .Uyanın hadi öğlen oldu"
"Hyunjin bağırmasan ya hani. Başım çatlıyor" dedi Seungmin
"Neden birlikte uyudunuz "
"Chanın kaslı kollarında uyumayı deneyimlemek istedim"
Daha fazla bu ortamda durmak istemediğim için çıktım odadan.
Odama gideceğim sırada Changbin I.N'in odasından çıktı."Woaww neden herkes birlikte uyumuş" diye sordum Changbin'e
"Herkes?" Diye sordu Changbin
"Evet han ile Minho, Chan ile Seungmin, sen Ve I.N"
"Ya sen sende Felix'le mi uyudun yani?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HYUNLİX "SKANDAL"
Ficção AdolescenteJYP Bünyesinde olan STRAY KİDS grubundan Felix'in Hyunjin'i gizli gizli sevmesi ve Hyunjin'in İTZY'den Yeji ile sevgili olduğu herkes tarafından öğrenilmesini konu alan bu ficte Hyunjin'in Felix'in Yeji'yi sevdiğini düşünmesi ve zamanla Felix't...