(Hyunjin'den)
"Uçağımızın kalkmasına 1 saat kaldı ve sen hala hazırlanmadın mı?"
"Of dün gece üşendim hazırlamaya" dedi Felix
"O kadar şeyi götürmene gerek yok 3,4 gün kalacağız sadece" dedim.
"Olsun hiçbirşey eksik olmasın" dedi Felix
Eğildim ve çantasına kocağı şeyleri katlamaya başladım."Bu Sweatshirt'ten 2 tane var "dedim ve bana şaşkınca bakıp
"Aynı giyinecektik ya" dedi
"Bebeğim oradan da alabiliriz. Çantan doldu"
"Hayır bunu da sıkıştırmaya çalışalım"
"Tamam bebeğim istediğin gibi olsun" dedim ve çantanın fermuarını kapatmaya çalıştık.
...Felix ile hava alanına gitmek için arabaya bindik. Yan tarafımda oturmuş tatlı tatlı şarkıya eşlik ediyordu ve bu benim içimi eritiyordu. Şort giymiş pürüzsüz bacaklarına ellerimle yavaşça dokundum o anın verdiği heyecan paha biçilmezdi. parlayan gözlerle bana baktı ve hiçbir şey demeden önüne döndü ve şarkıya devam etti. Tüm yolculuk boyunca ellerim onun bacaklarındaydı ve bu bana tarif edilmesi zor bir mutluluk veriyordu.
Hava alanına vardığımızda arabanın arkasından çantalarımızı aldık. O sırada yoğun bir kalabalıkla karşılaştık herkes bizi çekiyordu. Yürümekte zorluk çeksek bile Stay' lerin bize olan sevgisi her şeye bedeldi.
"Hyunjin solundaki pankarta bak" diye kulağıma fısıldadı Felix.
Kafamı sola doğru çevirdiğimde kartın üzerinde
"HyunLix anne ve babamdan daha real" yazısını görmemle yerimde durmam bir oldu.
Ne yani bizim çift olduğumuzu biliyorlar mıydı yoksa sadece bir shipleme miydi. Ship yada çift farketmez bizi yakıştırması beni çok mutlu etmişti.
...
Uçağa binmiştik. Felix yanımda oturdu. yüzüme gülümsedi ve ellerini ellerime kenetleyip
"Başlasın o zaman 8 saatlik yolcuk" dedi_______
Gözlerimi açamama sebep olan ses Felix'in sesiydi
"Hyunjin sevgilim uyan hadi gelmek üzereyiz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HYUNLİX "SKANDAL"
أدب المراهقينJYP Bünyesinde olan STRAY KİDS grubundan Felix'in Hyunjin'i gizli gizli sevmesi ve Hyunjin'in İTZY'den Yeji ile sevgili olduğu herkes tarafından öğrenilmesini konu alan bu ficte Hyunjin'in Felix'in Yeji'yi sevdiğini düşünmesi ve zamanla Felix't...