Bölüm: 23 (Final Bölümü )

1.1K 88 213
                                    

Birkaç Hafta Sonra

Herşey çok güzel ilerliyordu. Felix ile olan ilişkim, müzik hayatım, sosyal hayatım vs. mutluydum hemde çok. hayatım bir film gibi çok güzel ilerliyordu ama her film mutlu sonla bitmiyordu ve bizim de hikayemiz mutlu sonla bitmedi.

Tüm dünya başımıza yıkılmıştı yarattığım yıkımın farkındaydım ve bu beni harap etmişti

Felix, sevgilim, hayatım, aşık olduğum adam. Arkasına bakmadan gitmişti. Benim yüzümden gitmişti.

Bu içtiğim kaçıncı şişeydi gözlerimin önü kararıyor ve mayıştığımı hissediyordum.
Ben mi? Galiba iyi değildim kimseyle konuşmuyordum ve odamdan çıkmak istemiyordum. 1 hafta, 1 haftadır sadece düşünüyordum. Bazen deliriyor bazen ağlıyordum bazen de kesintisiz uyuyordum olanları unutmak için.
Ben ölüyordum ve ihtiyacım olan tek kişi Felix'ti ama oda yoktu.

Tüm hayatımız bir gecede mahfolmuştu.  Nerde hata yapmıştım. Aşık olmak suç muydu? Galiba suçtu.

Çok özlüyorum onu, kokusunu, dokunuşunu, gülüşünü, bakışlarını...

Ona ulaşamıyordum. Nerede ne yapıyor hiç bilmiyorum. Onu böyle kaybedemezdim. Bu düşünce beni daha da çıkmaza sokuyordu.
Hıçkırıklarım giderek artmaya başladı.

"Hyunjin aç şu kapıyı artık"

Kapının ardından gelen sesler daha çok ağlamama sebep oluyordu.

"Gidin buradan açmayacağım kapıyı"

"Hyunjin hadi lütfen günlerdir çıkmadın odandan. Bari biz girelim içeri konuşalım seninle hadi. Belki bir çözüm yolu buluruz"

"Seungmin lütfen gidin istemiyorum "

İhtiyacım olan tek kişi Felix'ti o gelsin istiyordum. İçeri girsin ve ben burdayım desin istiyorum ve ona sımsıkı sarılmak istiyorum.
.
.
.
Ne mi olmuştu. Her şey çok hızlı bir şekilde gerçekleşmişti.

Felix Yeji ile konuşmamı söylediğinde onun dediğini yapıp Yeji ile konuşmuştum ama konuşma çok farklı bir boyuta gelmişti. Vazolar havada uçuşmaya başlamıştı. Onu istemediğimi ve sevmediğimi söylediğimde Yeji sinir krizi geçirmişti karşımda etrafı dağıtıyor bana saldırıyor ve ağlıyordu. Sonra da olan olmuştu ani bir sinirle benim Felix'i öptüğüm zamanki fotoğrafı sosyal medyada paylaşmıştı. Hemde benim karşımda bunu yapmıştı. O an yaptığı şeyi anlamasam da çok geçmeden benim telefonuma gelen bildirim sesleri ve aramalardan sonra anlamıştım. Bana zafer bakışlarını yollamıştı o an.

"Masum kız Yeji ve onu grup arkadaşıyla aldatan Hyunjin "

Çok geçmeden Chan Yeji ile olan ses kaydını sosyal medyada paylaşmıştı.
Ama olan olmuştu herkes her şeyi öğrenmişti. Hayatımız bir kaosa dönüşmüştü.

Felix mi?
Eve gittiğimde şiş olan gözleriyle salondaki koltuğa oturmuş sanki beni bekliyordu.
Beni görür görmez bana doğru koşup boynuma sarılmıştı.
İkimizde ağlamaya başlamıştık. Defalarca özür dilemiştim ve her özür dilediğimde kafasını sallayıp
'özür dileme elinde sonunda öğrenicekti herkes' diyordu

Şirketin bile bilmediği bu ilişkiyi bir anda dünya öğrenmişti.
Telefonlarımız susmuyordu. Yabancı numaralar, binlerce mesaj, yüz binlerce nefret yorumu hepsi aynı anda gelmeye başlamıştı.

...

Şirket mi?
canları cehenneme. Hemde hepsinin canı cehenneme. Sanatçınızı savunabilirdiniz. Bu hikayede bir tek ben değil benimle birlikte Felix, üyeler ve  Yeji'de yanmıştı.
Hepimiz darmaduman olmuştuk
Grubumuzun tüm popilerliği yerlerdeydi.
İnsanlar bizden nefret etmişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 23, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HYUNLİX "SKANDAL"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin