MERİÇ ATALAY...
SEVGİLİ GÜNLÜK:
Benim adım : Dilek
22 yaşındayım.
Tarih : 3.EYLÜL.CTS
Biraz heyecanlıyim nasıl başlasam .
Bodoslama dalıyorum .
Kimseye anlatamadıkları mi yani bir nevi içimi dökucem ....
15 yaşında yani ilk sevgilimden bahsetmek istiyorum..
Keşke tanismasaydim
Şerefsiz
Her neyse
Şimdi ben annemle pazara gitmiştik tabi o zamanlar bu kadar akıllı değildim telefonumu düşürdüm evet evet ama bak şimdi en eğlenceli kısım ....
Saat gecenin köründe bu salak annemi aramış kızınız telefonu düşürdü demiş anneme annem çocuğu soru yağmuruna tutmuş yav kadın sa-nane resmen eror verdim şuan neyse kunaya döneyim ....
Sonra çocuk dayanamamış sevgilisiyim demiş ...
Annem o gün yanıma geldi o gün hiç uyumamistim annemde tanistir beni damadimla deyince sadece gitmesi için ' tamam ' demiştim ...
Neyse işte sevgili günlük ben ertesi gün bu çocukla annemin telefonuyla konuştum daha sonra bana telefonumu vereceğini söyledi sonra saat tam 3 ' de kafede buluştuk...
Annem beni takip etmiş sonra yüzünü gazete ile kapatmaya çalışıyordu ama benim zekam 100/100 olunca anneme sevgilim dediğim aklıma gelince çocuk tam bana telefonu vereceği sırada çocuğun elini kavrayıp avuç içini öptüm ....
Çocuk bana mal mal bakarken annem bize doğru geliyordu ki Fatma abla önüne geçince birden bire ...
Fatma abladan bahedeyim
Dedikodu.
Ortalık karıştırma .
Kavga en çok gelini ' Sevda ' abla ile kavga eder ....
Sevgili günlük biliyorsun elim yoruldu ve çişim geldi yarın mi devam etsem offf yarın matematik sınavı var kahretsin hiç calismadim ....
Dur aklimdayken ilk sevgilimin adı : MERİÇ ATALAY ' Dİ....
Bay sevgili günlük......
Deyip günlüğü kapatıp kilidini bir kez çevirdim ve komodin dolabının birinci çekmecesine koyup kapattım ....
Her an günlüğünü okuyabilecek bu karde sahip olunca yatağa koyasim bile geldi ama rahat yatmak her zaman iyidir....
Kardeşim ' Mert ' 15 yaşında.....
Bazen Mert'in hastanede karıştığını bile düsünebilirim ....
Yatağımdan kalkıp banyoya girdim rutin işlerimi yapıp pjama takımı giyip yatağa yattım üzerime ince pikeyi çekip kılima yi açtım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.....
Yazarın notu!
İlk bölümü nasıl buldunuz :
Tanışma sahnesi :
Dilek' in annesi
Kitap hakkında düşünceleriniz :
💜♥️💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMORE ~ SON_
Random• Alıntı SEVGİLİ GÜNLÜK: Benim adım : Dilek 22 yaşındayım. Tarih : 3.EYLÜL.CTS Biraz heyecanlıyim nasıl başlasam?. Bodoslama dalıyorum ... 🎭 İlk kitabım umarım beğenirsiniz; Yazım hataları olabilir ; Fazla ciddiye almayaniz ; Eğlenmek için...