Bugün üniversite sınavı olduğu için tabiki çalışmadım her zamanki yaptığımız gibi arkadaşlarım Nur , Melis , Alphan ile kopya cekicez şimdiye kadar hiç yakalanmadik ...
Yataktan kalkıp banyoya girdim elimi yüzümü yıkadım çıktıktan sonra dolabıma baktım acaba ne giysem hmmm..
Her zaman mor rengi sevmişimdir ...
Kardeşim Mert ve ben yaşıyoruz sadece annem ve babam 16 yaşında bosanmislardi babamla hafta sonu görüşüyoruz....
Mert lise 1 ' e gidiyor .
Aşağıya indim mutfağa girip sandivic hazırladım.
Evden çıkıp ayakkabılarimi giydim
Öyle aman aman zengin değiliz .
Sadece oturduğumuz 3+1 ev Mert ile bizim .
Arabamız yok arada çok geç kaldığımız da taksiye binip gideriz onun haricinde ya Metro yada otobüs veya dolmuş...
Daha önce hiç uçağa binmedim .
Durağa gelip otobüsü beklemeye başladım.
Bu arada telefonumu cebimden çıkarıp müzik dinlemeye başladım..
Pop , rap daha çok tercih ettiğim müzik türleridir veya o an ruh halim nasılsa öyle dinlerim ..
Mesela : taladro " SEVGİLİM"
Şarkısını ilk sevgilimden ayrildigimda dinlemiştim çok sevdiğim için bir süre dilime bile dolandı....
Hadise'nin şarkılarında çok severim ama konserine gitmek daha eğlenceli olmuştur her zaman ...
Bu arada otobüs geldi karta basıp ortamlardan cam kenarına geçip oturdum..
Yanımada 50 ,55 yaşlarında bir teyze oturmuştu...
Telefonuma mesaj geldiğinde açıp kimden geldiğine baktım ' Elif ' ten gelmiş bizim mahalleden arkadaşım iyi kızdır 'Semih' ile çıkıyor ikiside bizim mahalleden ve annelerimiz gerçekten çok iyi anlaşır ...
Çevrimiçi
Nasılsın kanka
İyiyim kanka sen nasılsın
Sınava gidiyorum şimdi
Aaa bende şimdi çıktım haber verseydin Semih senide bırakırdı sınava ..
Yok saol kanka vardım zaten
Tamam canım sonra görüşürüz....
Çevrimdışı
Telefondan yine şarkı açıp dinlemeye başladım ...
Durakta durunca geldiğimi anladım ve indim ....
Oh ve sonunda sınavı oldum ve şimdi eve gidiyorum ....
İyi geçti bu sefer hocalar 4 tane olunca ve gıcık fen hocası olunca kopya çekmeye gotumuz yemedi ama yinede az çok çekmeyi başardık...
Eve gelince uzeime rahat şeyler giydim ....
Bilgisayardan dizimi açıp izlemeye başladım ...
" Vampir Günlükleri " dizisini izliyorum ..
4 sezon 6 bölümdeyim en sevdiğim karakterler ;
Damon , Katharine , Stafan, Kai
Elena yi fazla sevmiyorum çit kırıldım ....
Kapı çaldığında diziyi durdurdum ve aşağıya indim kapıyı açtığımda karşımda eski sevgilim size anlattığım şerefsiz karşımda duruyordu...
Gözü morarmış saçları birbirine girmiş bir şekilde önümde duruyordu
.................Şerefsiz sevgilisine ne olmuş olabilir :
Taladro sevgilim şarkısı :
Vampir günlükleri:
Bir daha ki bölüm Sadece günlük bölümü gelecek ......
En sevdiğiniz sahne :
Görmek istediğiniz sahne :
😘😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMORE ~ SON_
Rastgele• Alıntı SEVGİLİ GÜNLÜK: Benim adım : Dilek 22 yaşındayım. Tarih : 3.EYLÜL.CTS Biraz heyecanlıyim nasıl başlasam?. Bodoslama dalıyorum ... 🎭 İlk kitabım umarım beğenirsiniz; Yazım hataları olabilir ; Fazla ciddiye almayaniz ; Eğlenmek için...