7

22 8 0
                                    


Telefonumun çalma sesiyle bir küfür savurup telefonu elime alıp kimin aradığına bile bakmadan açtım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Telefonumun çalma sesiyle bir küfür savurup telefonu elime alıp kimin aradığına bile bakmadan açtım. karşımdaki sesle öylece döndüm. neden beni tekrar aramıştı. bir kaç gün önce veda etmişti.

" Alo oradamisin "

" Duyuyor musun "

Evet

Hayır

Kendimi toparlayıp ;

" Evet " dedim .

Arayan Meriç ' di

"Kusura bakma Sabah sabah rahatsız ettim ama -"

" Ama "

" Kardeşin büyük bir kavgaya karışmış şuan karakoldayiz seni bekliyoruz "

" NE!!!! "

diye bağırdım sonra arkasından "hemen geliyorum " deyip bir şey söylemesine izin vermeden telefonu kapattım .

1 saat sonra:

Korokala gelmiştim hemen içeri girdim ilk karşıma çıkan polise bildiklerim kadarını anlattım polis beni bir odanın önüne getirip kapıyı açtı .

İçeride kardeşim .

Yan tarafında onunla yaşıt bir çocuk vardı çocuğun yanında 30 ' lu yaşlarda bir adam oturuyordu .

Adama bakıp biraz inceledim .

Simsiyah gözleri , düzgün kesilmiş saçları , masmavi takım elbisesi ile dikkat çekiyordu.

Ve kesinlikle 1 .90 boyu vardı .

Gözleri beni bulunca kafamı polis beye çevirdim bana bakıp konuşmaya başladı.

" Buyrun oturun "

Dediğinde kardeşimin yanında ki koltuğa oturdum .

Telefonuma mesaj geldiğinde hepsi bana baktı sonra önlerine döndüler.

Mesaj :

" Dışarıya gel siyah aracın yanına iki dakikan var "

" Şimdi gelemem hem sen kimsin benim burada olduğumu nereden biliyorsun benim numaramin sende ne işi var "

" 1 .dk son 1. Dk "

" Şimdi gelemem "

" Pekala kardeşinin üzerinde ayarlanmış bir bomba var "

Kardeşime baktığımda tedirginlikle ayağını sallıyor .

Dudağıni kemiyor du .

" Tamam geliyorum lütfen bir şey yapma "

" BEKLİYORUM "

Ayağa kalkinca yine bütün gözler beni buldu. Meriç benimle beraber ayağa kalkınca konuşmaya başladım.

" Lavabo ' ya gigiyorum Meriç kardeşimin yanında durabilir mısın .?"

"Tabi "

Dediğinde gülümseyerek kapıyı açıp kendimi kapının önüne attım hastanenin merdivenlerini ikişer ikişer inerken telefona baktım son 30 saniyen vardı daha hızlı inmeye başladım.

29 .

28.

27.

10.

9.

Ve kendimi dışarı attım aynı mesajda bahsettiği siyah araç vardı ilerledim .

Arkasını dönmüş bir adam vardı .

Arkamda birini hisedince onu dönücektim ki bir anda gözlerim kapandı sırtıma bir şey enjekte etmişler di .

Büyük ihtimalle sakinleştiriciy di .

Son duyduğum ses .

" Gidiyoruz "

Oldu .

Bir dakika bu ses !!!!!

Sonrası koca bir karanlık sesler boguklasti .

☄️☄️☄️☄️☄️☄️☄️☄️




Yazarın notu:

Meriç hakkında düşünceleriniz:

Kavga :

Bomba :

Mesaj:

♥️♥️♥️♥️


AMORE  ~  SON_Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin