⋆ 25 + Final

478 58 26
                                    

chandickyeol: Baekhyunn
İyi haberlerim var

baekmaydanoz: Dinliyorum

chandickyeol: Önümüzdeki haftadan itibaren okula geri döneceğim

baekmaydanoz: Oha bu çok güzel haber
Şey okul demişken
Ben sana bugünün ders notlarını vermedim

chandickyeol: Sen dert etme
Ben size uğrar alırım senden

baekmaydanoz: Nasıl istersen o zaman
İstediğin zaman gel al
Anlamadığın yer olursa da anlatırım

chandickyeol: Ne zaman istersem gelebiliyor muyum cidden?

baekmaydanoz: Ne zaman istersen dedim ya işte

*chandickyeol çevrim dışı*

Baekhyun aniden çevrim dışı olan Chanyoel ile mal mal ekrana baktıktan sonra telefonunu kapattı ve kenara koydu. Masasında oturuyordu ve bugün işledikleri konulara göz gezdiriyordu.

Bir yandan da Chanyeol'un hangi yerlerde takılabileceğini düşünüyordu. Ona bu kısmı göstersem iyi olur aslında diye düşünürken odasının kapısı tıklatıldı. Baekhyun gelen sesle başta irkilmiş olsada hemen ayaklandı ve kapıya yürüdü.

Kapıyı açtığında kucağında Bihter ile kapıda dikilen Chanyeol ile karşılaştı. Chanyeol ona gülümserken Baekhyun geçen gün konuşulanları hatırladı ve bir anda yüzünün kızarmaya başladığını hissetti

"Ha, notlar için geldin anladım. Hemen vereyim ben notlarını." yüzünü kaçırmak için hemen masasına yöneldi Baekhyun. Hâlâ Chanyeol'u seviyor oluşu inkâr edemediği bir gerçekti, sevmiyor olmayı dilerdi ama çok geçti.

"Aslında Baekhyun.." Chanyeol kucağından Bihteri indirdikten sonra arkasından kapıyı kapattı. "..ben bugünün konularını dinlemek istiyordum eğer senin için sorun olmayacaksa." sözlerini tamamladı ve Baekhyun'un yanına adımladı.

Baekhyun ise ondan kaçınıyordu ama bu isteği geri çeviremezdi. O yüzden başını onaylarlar anlamda salladı ve kenardaki sandalyeyi Chanyeol da otursun diye masasına çekti.

Chanyeol teşekkür ettikten sonra sandalyeye oturmuş ve sürekli yüzünü kaçırarak yanına oturan Baekhyun'a bakmıştı. "Baekhyun bir sıkıntı mı var?" Chanyeol farkında olmadan bir şey mi yapmıştı anlayamamıştı.

Baekhyun hemen ellerini yüzünün hizasında kaldırıp sorun olmadığını anlatmak istercesine sallamıştı. Neden bu kadar çok utandığını bilmiyordu, belki de yıllardır aşık olduğu insanın bir gün ondan hoşlanabileceğini hiç düşünmediği içindi.

"Peki o zaman, başlayalım mı?" Chanyeol hevesle konuştuğunda Baekhyun notları ayarladı ve Chanyeol'a bugün gördükleri konuları tek tek anlatmaya başladı.

Chanyeol takıldığı yerleri Baekhyun'a sorarken Baekhyun da ilgiyle hemen anlatıyordu. Chanyeol hâlinden oldukça memnun gibiydi, Baekhyun'un ise utancı giderek azalmıştı.

"Mola vermek ister misin?" iki saatlik kesintisiz çalışmanın ardından Baekhyun Chanyeol'un yorulmuş olabileceğini düşünmüştü.

"Olur aslında." Chanyeol kollarını kaldırıp gerindi ve Baekhyun'a döndü. "Teşekkür ederim Baekhyun, sayende baya iyi anlıyorum."

Baekhyun geçen utancının tekrardan yüzüne akın ettiğini hissettiğinde neredeyse ağlayacaktı, başını başka bir yöne çevirdi ve mırıldandı.

"Rica ederim." Chanyeol ortada bir gariplik olduğunun en başından farkındaydı ama şu an durum daha çok göze batıyordu.

"Baekhyun." Chanyeol kendisine bakmayan çocuğa doğru yaklaşmış ve çenesinden nazikçe tutup yüzünü kendine çevirmişti. Baekhyun şaşkın ve kızarmış yüzüyle Chanyeol'e bakarken utançtan ölecekti.

"Benden neden utanıyorsun? Neden kaçınıyorsun?" Chanyeol direkt konuya girmişti ve Baekhyun için durumu kıvırmak artık imkânsızdı. Özellikle çenesini tutan parmaklar ve Chanyeol'un yüzü ile arsındaki üç santimlik mesafe onu fazlasıyla zorluyordu.

"Kaçınmıyorum." diyebildi sadece, yalan olduğu bariz olsa da. Chanyeol ise Baekhyun'un gözlerinin içine bakarak içten bir gülümseme sundu ona. "Benimle çıkar mısın Byun Baekhyun?"

Baekhyun'un aniden gelen soru yüzünden gözleri fal taşı gibi açıldığında Chanyeol güldü. "Benden bu yüzden kaçınıyorsun, senden hoşlandığımı bir türlü kabul edemiyorsun.." başını hafifçe sağa eğdi ve gülümsemesi yüzünden gözleri de kısılırken sözlerine devam etti. "seni gerçekten seviyorum Baekhyun."

Baekhyun şu an bir içecek içiyor olsaydı tüm gücüyle onu püskürtmüştü, böyle şeyler bu kadar ani ve bu kadar sevimli bir şekilde söylenmemeliydi. Neden kimse bunları şimdiye kadar yasaklamamıştı?

"Ne diyorsun Baekhyun, benimle çıkar mısın?" Chanyeol aynı sevimlilikle sorusunu tekrarladığında Baekhyun kafasını hafifçe başka bir yöne çevirdi ve mırıldandı. "Çıkarım." bunu söylediğinde kafasını deve kuşu gibi kuma gömmek istemişti.

Chanyeol ise gülümsemesini kesmeden Baekhyun'un kırmızı ve sevimli yüzünü tekrar kendine çevirdi ve tek kelime etmeden daha önce istediği gibi yapamadığı şeyi yaptı. Dudakları buluşurken Baekhyun öleceğine emindi, kalbi deli gibi atıyordu ve kesinlikle ölecekti!

Chanyeol öpücüğü fazla uzatmadan yavaşça geri çekildiğinde Baekhyun'a sevgi dolu bakıyordu. Baekhyun kendisine bu kadar güzel baktığı için Chanyeol'u çükünden tekmelemek istiyordu.

"Bundan sonra seni bir daha asla üzmeyeceğim, hep mutlu olacağız. Sana gülümsemek bu kadar yakışırken bir daha o güzel yüzünü asmana asla izin vermeyeceğim Baekhyun." Chanyeol konuşurken Baekhyun yutkundu. Onun da bir şeyler söylemesi lazımdı.

"Beni bir daha kandırırsan ve üzersen taşaklarını tekmelerim." diyebildi bir hışımla. Onun bu sözleri üstüne Chanyeol kahkaha atmaya başladı. Gülerken gözleri kısılıyordu ve o kadar güzel gözüküyordu ki Baekhyun neredeyse ağlayacaktı.

"İstediğin gibi tekmeleyebilirsin." dedi Chanyeol, bu sözler üstüne Baekhyun'un utancı biraz olsun azalmıştı ve daha rahat hissetmeye başlamıştı.

İkisi de birbirlerine bakıp dalga geçerken Baekhyun'un masasındaki bilgisayardan gelen bildirimle kafalarını o yöne çevirdiler.

'Hadi Omegleye gel ve yeni insanlarla tanış!'

Gelen bildirimi okuduktan sonra ikisi de aynı anda birbirlerine baktılar.

"Sanırım bu uygulamadan kurtulmalıyız."

...

Selam güllerimmm♡ Öncelikle final için özür dilerim, elimden geldiğince içimize sinecek bir final yazmaya çalıştım en fazla böyle oldu. Daha fazla kitabı uzatmak istemedim çünkü hem yeni taslaklarımdan birini salacağım hem de artık uzatmanın sıkıcı olacağını düşündüm. O yüzden uzatmamı isteyen herkesten özür dilerim :(

Umarım son tatmin edici olmuştur, belki ileride özel bölüm yazıp paylaşabilirim ama şimdilik benden bu kadar. Bundan sonra Exo Planet için bir bölüm atacağım ve yeni texting kitabımı salacağım. Buraya kadar benimle olup okuyan ve destek veren her gülüme teşekkür ederim sizi çok seviyorum, kendinize iyi bakın♡♡♡

Omegle? | ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin