Müzik önerisi: Daydreamer - Patrick Watson
İyi okumalar ✨
Kartalın rüyası;
Saçları dalgalı, uzun boylu ve beyaz elbiseli bir kadın hızlı adımlarla arkasına bakmadan yürüyordu. Sol elinde bir gaz lambası vardı. Kadının peşinden ilerleyen kehribar gözler etrafına baktı; ağacın az kayanın çok olduğu bir yerdelerdi, ikisinden başka kimse yoktu. Adımları yavaşladı ve durdu. Ellerine baktı sonra da ayaklarına. Bunun gerçek mi yoksa rüya mı olduğunu anlamaya çalışıyordu. Gözlerini tekrar kadına çevirdi. Kadın durmuş, hafif esen rüzgara saçlarını teslim etmişti. Kehribar gözlü, adımlamaya başladı. Onun kim olduğunu görmek istiyordu. Kadın da onun adımıyla beraber yürümeye devam etti. Bir süre buna devam ettiler. Daha sonra onları masmavi deniz manzarası eşliğinde taştan bir kale karşıladı. Fevkalade büyüklükteki kalenin ihtişamlı bir kapısı vardı. Kehribar gözlü adam için tanıdık bir yerdi.
Kadın kapının önünde durdu ve kapalı tuttuğu sağ elini yavaşça açtı. Elinde kanlı bir anahtar vardı. Görkemli kalenin kapısının kilit kısmına anahtarı yerleştirdi, bir şeyler fısıldıyordu.
Adam garip hissediyordu. Biraz endişeli biraz umutluydu.
Kalenin kapısı açıldı ve içerisinden esen sert rüzgar ile kadın sendeleyip yere düştü, gaz lambası kırılmıştı ve artık ışık daha azdı. Bu sırada kayalıkların arasından sağılan bir kara yılan kadının koluna sarılmaya başladı. Bunu gören kehribar gözlü oraya yaklaşmaya başladı. Kadın ayağa kalktı, kayalıkların üzerine çıktı. Yılanla beraber kendisini derin ve öfkeli sulara bıraktı. Adamın kalbi göğsünü terketmek istercesine boğazında ve kulaklarında atıyordu. Kadının ardından kendisi de denize daldı. Ne yılan ne de elbisesindeki saf beyaz yoktu. Beyaz yerini siyaha devretmişti. Adam şaşkın bir halde kadına doğru yüzdü. Elini ona doğru uzattı ve elleri birbirine kenetlendi. Kadın yüzünü adama doğru dönüyordu. Meraklı kehribar gözler bunu yıllardır beklemiş gibi büyüdü. Etraf karardı...Adam kehribar gözlerini açtı. Yattığı yastık nemlenmişti. Yatağından doğruldu. Lavaboya gidip yüzüne su çarptı ve aynaya baktı. Aynı rüyayı sık sık görüyordu. Sanki gerçekten yaşamış gibi hissettiriyordu bu rüya ona. Yoksa yaşamış mıydı? Kafasını içindekileri dökmek istercesine salladı. Musluğu kapatırken düşüncelerinin de üzerini kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUT "Anahtar"
FantasyBenim hikayem masallarda duyduğumuz kadar olağanüstü, hayat kadar olağandı. Semaya uzanan, el ele tutuşan yeşil saçları ve kahverengi elbiseleriyle ağaçlar benim hikayemin en büyük şahitleriydi. Derinlerine indikçe karşılaştığım sırlar dizisinin bi...