Capitolu 1

93 5 0
                                    

Ma numesc Jack, am 19 ani, am ochi verzi, parul saten, locuiesc singur in casa bunicilor... Viata mea este una mai complicata....
Sa va spun despre mine...
Sunt un băiat sensibil ce prefera adevarul si nu minciuna, sunt genul de băiat care poate intelege pe oricine , sunt mereu recunoscător persoanelor care m-au ajutat... la rândul meu voi acorda ajutorul meu tuturor celor dragi.
Nu sunt tocmai in pas cu moda,dar imi place sa ma imbrac sport, imi place simplitatea. Iubesc foarte mult tot ce este legat de sport, momentan practic un sport numit Parkour, sunt la inceput dar vreau sa devin foarte bun.
OK am spus c-am multe despre mine... ma veţi cunoaste pe parcursul cărţii.. ... Aproape am uitat sa va spun despre prietenii mei....
Unul dintre ei este Dominic... Dom...asa îi spun eu, are ochi albastri, parul brunet si are 17 ani, îi place sa asculte muzica si este foarte tare, lui îi place sa se îmbrace cu haine la moda... eu îl consider ca un frate pentru mine... mereu cand ieşim afara ne face sa radem si ştie sa asculte o persoana... Un alt prieten este Mortred, par blond, ochi albastri, are 17 ani, el este genul de băiat care îi place foarte mult distracţia.. Dar la fel si Dom noi trei suntem cei mai buni prieteni ne distra si din cel mai mic lucru posibil... Aproape uitasem de Eduard.. el este un băiat calm.. are ochi căprui, parul brunet, el este cel mai calm dintre toti....
Noi suntem un grup de baieti care nu pot sta locului nici-o secunda.. Eu si cu Dom avem o prietenie mai veche, ne cunoastem de mici si amandoi am trecut prin multe impreuna ... Iar cu cei lanti nu am trecut prin multe dar ne avem ca fraţii. Dom momentan este baiatul cu PC-urile, Eduard la rândul lui la fel...
Iar Mortred si cu mine suntem cu sportul....
Eu sunt baiatul cu capul pe umeri. Iat cei lanti sunt foarte nebuni.
Dom,ma intelege si de fiecare data cand sunt suparat vine la mine si ma înveseleşte, pana sa ma cunosc cu Dom eu eram un băiat retras si timid, nu vorbeam mult... eu eram baiatul acela care stătea mereu singur, nu vorbea cu nimeni si mereu lumea îşi bătea joc de mine.Dar ma veţi cunoaştere cum spuneam pe parcursul cărţi...

Mereu se întâmplă la fel...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum