Capitolu 6

24 2 0
                                    

Aseara am vorbit cu Ema sa vad daca este bine.....
Apoi am rugat-o daca maine poate veni sa ne intalnim pentru a putea discuta cu ea despre ce s-a intamplat intre noi, Ema mi-a spus ca e ok pe la 16:00 in spatele monumentului...
A doua zi am iesit singur afara, dupa 10 minute ma suna un prieten...
Defapt era prietena lui Ema care se ruga de mine sa urc la monument, am spus ca nu pot veni ca am putina treaba...
Dupa o ora ma suna din nou sa imi spună ca daca eu azi ma vad cu Ema, i-am spus ca da dar ea a spus sa merg la monument sa vorbesc cu ea...
Eu nu am vrut si i-am spus ca daca vrea sa vina la un izvor, au acceptat si cu Ema a mai venit si iubitul ei...
am ajuns acolo dar nici eu nu eram singur,eram cu Dom si inca un prieten..
Am tras-o pe Ema de-o parte si am inceput sa vorbim... Dupa ce am terminat de vorbit am mers acasa si am stat si m-am gandit daca ce făcusem era bine...
Defapt nu făcusem nimic rau doar am vorbit cu ea despre ce a fost intre mine si ea, in momentul acela am realizat ca ea nu il iubeste pe baiatul acela si ca inca ma iubeste pe mine, intr-un fel imi părea rau ca am facut-o sa sufere pentrucă nu o făcusem intentionat.....
Dupa care am vorbit cu Trish si am pus-o sa aleaga intre mine si cea mai buna prietena a sa, ea mi-a spus ca nu poate sa aleaga dar daca ar fi ceva pe viata si pe moarte ar alege-o pe ea...
Am inteles de ce ar alege-o pe ea , si pe mine daca m-ar fi pus sa aleg intre ea si Dom aşi fi spus la fel...
Apoi pe la ora 8:30 i-am spus daca mai iese afara pe la ea pe strada, mi-a spus ca ni ştie poate ca da...
Am ajuns la ea pe strada si acolo m-am intalnit cu o prietena de a ei Madalina, dupa care a venit si ea, l-am sunat si pe Mortred sa vina a venit si el si am inceput sa ne jucam , Trish a inceput sa alerge.. spunea ca are cheful de a alerga, Madalina asculta muzica iar eu cu Mortred ne jucam cu mingea de fotbal...
Începeam sa ne plictisim si ne-am adunat toti in jurul lui Trish ne uitam la mes asa jele ei pe WhatsApp.....
Acolo am vazut cum prietenii mei se lua de varul meu... Dom a inceput sa îi ia apărarea, daca a-şi fi avut internet pe telefon iaşi fi luat-o si eu....
Am mai stat cam 10 minute si am plecat cu toţi acasa...
Acasa cand am ajuns aveam si eu chef sa ies afara sa alerg..
dar am realizat ca deja este prea tarziu mi-am facut patul si m-am pus la somn...
___________________
In urmatorul capitol va voi povesti in ce stare am ajuns eu cu Dom. :) :*

Mereu se întâmplă la fel...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum