18 Aprilie, O zi frumoasa... Dupa o seara nebuna impreuna cu Dominic si Eduard... Imi deschid telefonul si intru pe WhatsApp vad un mesaj de la Ema... ema este o fata pe care am intalnito pe un grup... am vorbit si ne-am împietrit...
Unde eram, primesc un mesaj de la Ema... Ma intreaba daca noi suntem impreuna.... Eu i-am răspuns ca nu stiu... Tu ai vrea sa fim?, iar ea mi-a răspuns ca da...
Apoi ea a spus "Cum de ai vrut sa fi cu mine?" Iar eu am raspuns"Pai eu te placeam de la ziua lui Eduard... , Si in primul rand esti foarte dragutza" ....
Apoi tot in ziua aceea ne-am intalnit acasa la Dom... cu ea au mai venit inca doua fete... Am stat de vorba... si s-au intamplat foarte multe chesti...
Eu in ziua aceea am facut o mare greseala m-am sărutat cu cele lante doua fete.. eram destul de ameţit din cauza ca înarma cu 10 minute am consumat putin alcool.... Eu nu puteam sa a o mint si asa ca i-am recunoscut tot ce s-a intamplat.... Dupa noi ne-am împăcat, Dar pe zi ce trecea unele persoane imi spunea sa o las in pace si ca ea nu este de mine... Eu la inceput nu i-am crezut,dar porma am realizat foarte multe...
Cu timpul ne îndepărtăm foarte mult si nu ne mai înţelegeam, Într-o zi Dom si cu Mortred au avut o idee... ne-au propus sa mergem la un grătar in padure.. Ok am acceptat si am mers...
Dom si cu Mortred au mai chemat cateva persoane, un dintre ele este o fata pe nume Trish care acum mi-a complicat viata...
Ne-am intalnit toti unde am stabilit si apoi am urcat in padure, cand am ajuns la locul nostru am inceput sa pregătim focul... Dupa aproape 4 ore am reusit sa facem grătarul stiu este cam stupid dar asa s-a intamplat apoi in 2 minute dupa ce am terminat grătarul am inceput sa consumam "puţin" alcool... aproape toti eram sub influenta lui, eu am inceput sa ma joc cu Trish si am atrasa-o in padure intr-un loc mai retras, am inceput sa ne ciupim si sa ne jucam dupa care ne-am sărutat am continuat sa ne sărutăm.... in acelaşi timp Dom si cu Mortred ne cautau... apoi ne-am intors inapoi ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat... Dar Mortred bănuia ceva, Apoi el a venit si m-a intrebat unde am fost si cu cine, eu i-am raspuns ca am fost sa ma plimb in padure.. singur...
El ma intrebat daca am fost cu Trish in padure ca si ea a disparut in acelaşi timp...
Dupa o jumătate de ora Ema m-a sunat sa imi spună daca merg cu ea si cu prietenele ei afara, eu i-am spus ca nu pot ca am treaba... Apoi ea m-a intrebat daca am fost cuminte si daca am facut ceva rau...
Eu cum nu pot minti i-am spus ca nu am fost si ca am facut o mare greseala...
Ea m-a intrebat ce am facut? I-am explicat totul....
A venit si ea in padure cu o prietena si m-a chemat putin mai încolo de langa locul in care eram.. am mers acolo si am dat de ea, era foarte furioasa, ma intrebat de ce am facut-o? Eu i-am spus ca nu stiu.. dupa care ma pus sa o chem pe Trish am chemat-o si a întrebat-o si pe ea de ce a facut-o? La rândul ei ea a raspuns "Fie roata si pătrată tot se-n toarce ea odata" Trish plecase zâmbind, iar Ema era foarte furioasa ... intr-un final ma iertat apoi mi-a spus sa nu mai stau cu ea si sa nu mai vorbesc niciodată cu ea... am acceptat si am mers acasa...
In timp ce ma pregăteam sa ma pun la masa am primit un mesaj de la Trish spunând ca daca pot sa urc in padure sa vorbesc cu ea, am mâncat si am plecat înapoi in padure.. Cand am ajuns acolo ea deja ma astepta, ne-am oprit si ne-am aşezat pe o buturuga si a inceput sa imi explice ce s-a intamplat....
Dupa cateva zile am iesit din nou cu Dom si cu Mortred afara au mai venit si cei lanţi am urcat din nou in padure si s-a intamplat aceeaşi chestie, m-am sărutat din nou cu Trish...
M-am despărţit de Ema si m-am cuplat cu Trish...
Intre mine si Trish era ceva care nu mergea cu timpul am aflat ca ea vorbea cu un var de-al meu si ea era in dilema trebuia sa aleagă intre mine si el... Intr-un final ma ales pe mine si asa am ramas impreuna.....
In urmatorul capitol veţi vedea, va fi mai interesant _________