Ma terrace de dimineata, defapt pe la ora 12:00 ...
Primesc un apel de la Trish in care imi spunea ca daca pot urca in padure la locul nostru...
Am spus ca da dar eu nu realizasem ca nu mâncasem de dimineata....
M-am schimbat de pijamale, m-am îmbrăcat cu o pereche de pantaloni de trening un tricou negru si o bluza gri ....
Intr-un final am ajuns acolo si l-am vazut pe Dom,Mortred si alte trei persoane dar nu o văzusem pe Trish...
Cu ei aveau un pet de vin unul de bere doua periei mici de energizant si o sticla de votcă cu o punga de Skitelles ....
Cum am ajuns dupa 10 minute am inceput sa desfac pet-ul de vin si sa beau si cei lanţi au facut la fel doar ca ei au băut mai putin....
In momentul acela nu m-am gandit nici măcar o clipa ca mai tarziu imi va fi rau....
Imi aduc aminte ca m-am catarat intr-un brad foarte mare atunci alcoolu nu a apucat sa îşi faca efectul chiar asa de mult dar eram destul de ameţit eram sa cad din copac de mai multe ori....
Intre timp Mortred si cu un prieten au spus ca se duc inaintea lui Trish......
Pana cand a venit Trish eu începusem sa cobor din copac dupa ce am coborât m-am dus sa mai beau putin....
Dupa care a ajuns si Trish cu inca o prietena de a ei, eu si cu Trish am inceput sa ne sărutăm....
Nu stiu de ce dar organismul meu nu mai functiona si imi era din ce in ce mai somn....
M-am sprijinit de un copac si am inchis ochi de si eu eram aproape adormit eu auzeam totul si înţelegeam totul....
Dom era putin mai conştient ca mine...
Nu stiu ce i-a venit in cap lui Trish dar asa facut o mare greseala, l-a sunat pe tatăl lui Dom....
Intre Dom si tatăl lui este o situatie mai delicata,nu pot spune....
Dar ea l-a sunat si el a vorbit cu tatăl lui eu intre timp am dormit aproape 4 ore in padure, bine inteles erau si cei lanti cu mine...
Dar intre timp mătuşă lui si cu mama lui il sunau in disperare nu ştiau nimic de el...
Am coborât din padure înapoi in oras, in oras am dat de mătuşă lui care il cauta el cand a văzut-o a fugit inapoi in padure iar eu am plecat acasa pentru a nu îi face mai multe probleme....
Cand am ajuns acasa m-am băgat in pat si am incercat sa dorm nu mai puteam imi era foarte rau....
Dupa 10 minute mătuşă lui a venit la mine si a inceput sa imi bata la usa foarte tare....
I-am raspuns si mi-a spus sa merg inapoi dupa el in padure si sa il aduc acasa ,mi-a dat ai adidasul lui cand a fugit inapoi in padure l-a pierdut....
Am mers.dupa el si l-am gasit am vrut sa il duc acasa dar el nu a vrut am mai stat putin la mine si dupa l-am dus acasa.
___________________
Sper ca va placut capitolul acesta ne vedem in urmatorul..
V-am pupat:* :D :)