Capitolul 8

46 5 0
                                    

Dupa o sapta obositoare eu si cu Dom am vrut sa dam o petrece la el acasa dupa cum spuneam asa sa am si facut am inceput sa sunam niste prieteni sa vedem cine ar putea veni...
Dupa cateva minute am inceput sa primim mesaje de la prietenii noştri în care spuneam ca vor veni si ei .....
Am iesit cu Dom afara si am inceput sa îi sunam pe toti sa vedem care vine afara pana cand vom da acel Party....
Am iesit cu toti afara, am inceput sa discutam despre ce sa luam de băut.. Am ajuns la magazin si am inceput sa luam din bauturile de pe raft....
Dupa ce am luat tot ce ne trebuia ne-am îndreptat spre casa lui Dom....
Am ajuns la el acasa, nici bine nu ajunserăm la el ca deja eu am sărit in pat vroiam sa dorm putin pentrucă stiam ce va urma sa se intample astazi.... Dupa cum spuneam m-am pus in pat sa ma odihnesc putin dar nu puteam din cauza muzici pe care o puneau....
Am inceput sa ma distrez si eu cu ei ca doar asa era normal...
Dupa o ora si cateva minute au inceput sa desfacă alcoolul si să-l consume încetul cu încetul.....
Intre timp eu vorbeam cu Ema si se ruga de mine sa ies putin afara pentru a putea sa ma vadă si imi dea o îmbrăţişare calda....
Pe moment am spus ca nu...
De si stiam ce se va întâmpla cu prietenii mei dupa ce vor consuma alcoolul vor fi ca niste copii mici, dupa cum spuneam am inceput sa am grija de ei Mortred era foarte ameţit din  cauza alcooluli începea sa vorbească încurcat si nu se înţelegea nimic...
La fel erau si cei lanti, dupa cateva ore bune am inceput sa ma plictisesc....
Intre timp eu si cu Trish eram certaţi nu vroiam sa vorbesc cu ea deoarece eram suparat pe ea.....
Deja Dom începea sa fie derutat si ise facu rau....
Eu am plecat pentru putin timp pentrucă mă chemase mama mea acasa, avea putina treaba cu mine...
Dupa ce am terminat treaba m-a sunat o prietena de-a Emei si mi-a spus ca daca a-şi putea sa vin măcar pentru 5 minute sa vorbească Ema cu mine.....
Am acceptat si am inceput sa urc in sus spre ele... am ajuns la un izvor,  iar cand Ema m-a vazut a venit in viteza si ma strans in braţe si mi-a spus ca i-a fost dor de mine....
Am inceput sa vorbim ca de obicei, intre timp Dom ma suna in disperare si imi spunea sa merg la el ca prieteni lui au luat-o razna, am spus ca voi veni in cateva minute...  asa am si facut mi-am luat la revedere de la Ema si prietena sa si am luato spre casa lui Dom... pe drum m-am intalnit cu nişte prieteni mai vechi , m-am oprit sa vorbesc cu ei....

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 30, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Mereu se întâmplă la fel...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum