Calpitolul 5

31 5 1
                                    

Tocmai ce spuneam ca Mortred si cu Mia sunt impreuna acum s-au despărţit....
Ieri s-a intamplat ceva ce nu credeam ca se va întâmpla... Ieri am iesit afara cu Mortred,Dom,Trish,Mia si cu inca un prieten,am mers in parc unde obişnui sa ieşim noi de obicei...
Maioneza in parc vorbeam despre grupul nostru si alte chesti...
Intre timp un alt grup treceau pe strada,Mortred cand i-a căzut mi-a spus ca unul dintre el sa lista de el si de Dom la şcoala....
Am trecut strada si m-am dus la ei am inceput sa vorbim si dupa care baiatul acela a inceput sa faca misto de noi atunci m-am înfuriat si am vrut sa il bat dar eu cum sunt pacifist nu am putut sa il bat, dar in schimb Mortred si cu Dom puteau....
L-am pus pe Mortred si pe Dom sa intre in el si sa faca misto de el,daca se atingea de ei atunci interurban si eu....
Dom a inceput sa asa faca misto de el iar Mortred a vrut sa îl bata....
Unul dintre ei a incercat sa îi dea una lui Mortred dar nu a reusit decat sa îi pună mana pe umăr atunci am intervenit eu si l-am luat de haina si l-am tras de o parte el ma prins de hanorac si nu bruiaj sa imi dea drumul m-am zbătut si i-am dat peste mâini in momentul acela am vrut sa il bat dar nu am putut decat sa îi dau decât un pumn... intre timp Mortred se certa cu celălalt...
Eu nu puteam sa il bat fara motiv si asa ca am puso pe Trish sa faca misto de el si daca el îi făcea ceva sau îi spunea ceva ce mie nu imi plăcea atunci îl bateam...
Trish a inceput sa faca misto de el iar eu asteptam sa îi faca ceva dar el nu îi spunea nimic, nu spunea nimic de frica? Sau nu spunea nimic pentru ca el nu vorbea urat cu fetele?...
Eu cred ca îi era frica si de-aceea nu bruiau sa a spună nimic....
I-am lasat sa treacă de secţia de politie, dupa ce au trecut am urcat dupa ei in sus si iam oprit putin mai jos de Liceul la care am învăţ...
Dupa ce i-am oprit Mortred sa înfipt in el si la ridicat de gard in sus apoi ala l-a prins de gat si la pus pe Mortred jos...
Dom cand a vazut a sărit si el sa il ajute pe Mortred, l-a prins de hanorac sau de gluga si a inceput sa de-a in el cu pumnii, m-am dus sa il iau pe Dom dupa el ca cine ştie cum îi dădea una in fata si mai ajungea la spital...
Mortred a inceput sa se înfurie si mai rau l-a luat de gat si a inceput sa il lovească... dupa care Mortred la lasat in pace si a facut o gluma "Toate ca toate, te-am bătut dar unde imi este şapca " apoi baiatul acela sa rezemat de gardul liceului, era tot la fata rosu ca un rac intre timp o doamna a sunat pe cineva... noi am crezut ca a sunat politia si atunci pe moment am luat-o pe Trish de mana si pe prietena ei si am plecat de langa locul acela...Dupa ce ne-am îndepărtat ne-am îndreptat din nou spre parc, pe drum am inceput sa discutam ce sa a intamplat Mortred era speriat ca a doua zi la şcoala va veni cu parinti lui....
Dupa care ne-am oprit într-o statie de Maxi nu departe de parc...
Dupa câteva minute apare Ema si cu doua prietene...
Atunci cand Trish le-a vazut era sigura ca vroia sa o bata pe Ema eu am fugit repede la Trish si am ţinut strans in braţe sa nu se întâmple ce va, unul dintre baieti a venit sa ma tina de braţe pentru a-i da drumul lui Trish sa o bata pe Ema...
M-am zmucit si am mers la Trish incercand sa o lase in pace pe Ema...
Ema a plecat spre casa ei, in schimb baietii o încuraja sa se duca dupa ea sa o bata....
A mers dupa ea su a oprit din nou sa vorbească, au inceput sa vorbească iar eu cand am vazut ca Trish tot nu o lasa in pace am decis sa ma bag intre ele si sa o iau de langa Ema.... Ema a plecat din nou spre casa ei....
Cealaltă prietena a lui Trish a fugit dupa Ema sa o bata ea eu cand am vazut am alergat dupa ea sa o opresc, fata aceea a venit cu viteza si a împinşi din spate, ema a căzut in fata si a inceput sa plana eu cand am vazut m-am dus la ea si am întrebat-o daca este bine si daca o doare ceva....
Mia raspuns ca da este bine nu a păţit nimic...
Cand m-am intors inapoi la ceilalţi..
Cand am ajuns langa ei toti s-au lista de mine ca de ce m-am băgat si ca trebuia sa le las sa se bata cu ea...
Trish era supărată ca de ce m-am dus dupa Ema sa vad daca este bine si nu am fost langa ea sa o încurajez sa o bata....
I-am spus ca eu nu sunt genul ala de băiat, ea s-a suparat pe mine si ne-am intors in parc apoi am inceput sa discutam ce sa intamplat si am rezolvat totul...
Acasa cand am ajuns am intrat pe WhatsApp si am întrebat-o pe Ema daca se simte bine, mi-a spus ca nu si am inceput sa vorbim dupa care am terminat si m-am pus sa dorm...
_______________

In urmatorul capitol va voi spune tot ce se va intampla intre mine, Trish si Ema....
Scuzati-ma pentru capitolul 3 dar am avut mici probleme cu el....

Mereu se întâmplă la fel...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum