Capitolu 4

52 6 0
                                    

Trish a reusit sa ma faca sa ma impac din nou cu ea .... am decis ca asta va fi ultima incercare... Ieri nu am putut merge la şcoala pentrucă dimineata cand m-am trezit am vomitat si nu ma simţeam deloc bine....
Pe la 10:00 Dom m-a sunat dupa numarul lui Trish, eu cum.ma simţeam foarte rau  am raspuns si atunci Dom ma intrebat daca am mers la şcoala eu i-am spus ca nu,  apoi el mi-a spus ca daca vreau sa trec pe la el pe la şcoala...
I-am spus ca voi trece putin mai tarziu....
Dupa o jumătate de ora m-am trezit si m-am dus la el,  cand am ajuns la acolo el stătea in curte si se juca cu un cutit...
Apoi au venit si cei lanţ prieteni ai noştri si am inceput sa discutam.....
Ema a venit la mine si mi-a amintit de ce vorbisem aseara si îi datorez o îmbrăţişare asa ca am facut-o...
Dupa care Mia o alta fată care stăteam cu ea, deci unde eram...
Apoi Mia a vrut sa stam in padure si sa discutam....
Am ajuns in padure,  unde am înce pop ut sa discutam despre mine si ea...
La un moment dat m-am intors cu spatele la ea atunci ea si-a desfăcut sticla cu apa si a aruncat pe mine,  m-am ridicat si i-am lista sticla si am inceput sa o ud si eu....
Am mai stat vreo 10 minute si am plecat acasa....
Dupa ce am ajuns acasa am primit un mesaj de la Trish in care imi spunea ca îi pare foarte rau ca ma mintit....
Apoi eu iam spus sa ne vedem in padure pentru a-i da ultimul sarut...
Am ajuns acolo i-am spus ca nu am vrut sa se ajunga pana aici si imi pare rau...
Apoi am sarutat-o si am plecat ...
In padure m-am intalnit cu doua prietene si am inceput sa discutam... dupa 10 minute a aparut si Mortred cu un prieten in urma lor era si Trish cu o colega de a ei....
Am inceput sa ma joc cu Mortred si cu prietenul lui in timp ce Trish si colega ei se jucau si ele...
Am stat si neam jucat si dupa ce am terminat am mers acasa sa mănânc....
Mai pe seara am inceput sa vorbesc pe WhatsApp cu Ema, Trish,Mia,Dom si inca cateva persoane....
Ema mi-a spus ca daca aşi vrea sa ma impac curea....  Trish imi spunea ca îşi cere scuze....
Intr-un final m-am împăcat cu Trish...
Am facut cateva promisiuni pe care sper sa ne ţinem de ele...
Dar pana sa ma impac cu Trish o prietena de a ei ma sunat si ma chemat in padure sa vorbim m-am dus eu cand am ajuns ea deja ma astepta...  Am inceput sa vorbim despre Mortred mi-a spus ca nu il mai iubeste si ca ma iubeste pe mine... Mi-a mai spus ca ma visat ca ma culcam cu ea si ca se simtea chiar bine...
Apoi ea sa apropiat de mine si ne-am sărutat....
De-abia dupa ce am ajuns acasa m-am impacat cu Trish.... Intre mine si Trish este ceva special,  ceva ne leagă si nu ne lasa sa stam departe unul de celălalt.....
Ieri am iesit la plimbare in padure singur si pe drum am dat de Mia si de un prieten....
M-am oprit sa vorbesc cu ei...
Apoi au venit si cei lanţi, Dom Mortred,si cu Sara.........
Dom era foarte suparat pe mine la fel si Mortred pentrucă ei doi o iubeau pe fata aceea cu care m-am sărutat... Iam explicat si lui Dom si lui Mortred si m-au inteles...
Apoi a venit si Trish cum aparut eu am si loat-o in braţe si am sarutat-o i-am spus ca nu mai vreau sa a ne certam si ca o iubesc foarte mult....
Mortred acum s-a împietrit cu Mia si acum ai ei sunt impreuna.... Ne vedem in urmatorul capitol..  va pup :* :* :D

Mereu se întâmplă la fel...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum