Bölüm - 5

162 27 28
                                    

Şunlara bakar mısınız ?

Ne yapmaya çalışıyorsunuz acaba kalbimiz yok mu la bizim şu güzelliklere bak Allah'ım yarabbim.

Bu bölümün taslağı aylar önce yazılmıştı o yüzden albümün ilk geldiği günler falandı
Şu an mental olarak çok iyi sayılmam depremlerden ötürü deprem bölgesindeydim ve binaların çöküntüsüne şahit oldum bütün ülke olarak iyi olduğumuzu düşünmüyorum zaten vefat edenlere Allah'tan rahmet, yaralananlara sağlık, ailesini veya tanıdığını kaybedenlere ise sabır diliyorum umarım bunlar tekrardan yaşanmaz. Kafamı biraz da olsa dağıtmak için bölümü bitirmeye karar verdim . Tekrardan tüm Türkiye'ye geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum... Konuşmak anlatmak isterseniz her zaman burada olduğumu bilin.

Lalisa

Olması gerekenden biraz erken uyanmıştım Jennie'ye baktığımda hala melek gibi uyuyordu. İstemsizce onu izlemeye devam ederken odamın kapısının birden ve sesli bir şekilde açılmasıyla kapıya doğru döndüm.

"Lisa uyanma vaktiii!" diyerek odaya dalan mahallemizin çocuklarından olan ikizlere baktım. Tabii yatakta benim yerime farklı biri görünce birden sustular. Jennie neredeyse sıçrayarak uyandı. Ayağa kalkıp yanına gittim elini kalbine koymuş soluklanıyordu.

L - İyi misin ?

Komodinimde duran su şişesini uzattım. Suyu içip şişeyi bana uzattı. Geri yerine koydum.

J - Daha iyiyim teşekkür ederim. Diyip çocuklara yatakta doğrulup çocuklara doğru baktı.

L - Do- Yun ve A- Yun size kaç defa odama bu kadar hızlı girmemeniz gerektiğini söylemem gerek çocuklar.

Do - Özür dileriz Lisa odanda bir misafir olacağını düşünmemiştik.

İkizler yavaşça yatağa doğru adımlayıp Jennie'ye selam verdi. Jennie de sevecen bir tavırla karşıladı.

Do - Sizi uykunuzdan uyandırdığımız için özür dileriz benim adım Do- Yun ve bu da ikizim A- Yun sizin adınız nedir güzel bayan ?

Jennie kendini tutamayıp gülümsedi.

J - Çok kibarsınız minik bey adım Jennie ve memnun oldum Do -Yun.

Do- Lisa bize insanlara karşı kibar olmamız gerektiğini öğretmişti.

Jennie çocukların ikisininde başını okşadı.

A - Hey sen büyük marketteki dergideki abla mısın ?

Do - Evet A- Yun bu hanımefendi.

A - Size bir defa sarılabilir miyim lütfen lütfen.

A- Yun'un tepkisine gülümsedim gerçekten ikizlerin ikisi de çok şirin. Jennie minik kıza doğru ellerini uzattı.

J - Tabii ki gel bakalım.

A - Saçlarınız çok yumuşak.

J - Bana ismimle seslenebilirsin A- Yun

İkisi sarılırken odaya Chaeyoung girdi.

Ch - Tüh ya uyandırma merasimini kaçırdım galiba.

Do- Yun koşup Chae'ye sarıldı.

Do- Günaydın Rose.

Ch - Günaydın küçük prens. Sizi kahvaltıya çağırmaya gelmiştim ama ikizler benden önce hareket etmiş anlaşılan. Hadi o zaman inelim.

Jennie ayağa kalktı.

J - Yüzümü yıkayabilirsem iyi olur aslında.

L - Ben de yıkamalıyım.

Mechanic / JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin