Arkadaşlar niye oy attınız ne güzel yatacaktım şimdi oturdum bölüm yazıyorum hoş mi ?
Hoş geldiniz
Az önce parmağımı tak diye masaya çarptım çıkan ses öyle tok bir sesti ki korktum dlshsöjsskmd (saat gece iki falan)
Güncelleme, yorgunum...
Haydi o zaman bölüme
Lalisa
Jennie başı omzumda uyumuştu onu rahatsız etmemek için nefeslerimi oldukça yavaş alıp veriyordum. Henüz aşk denecek kadar büyük bir duygu olmasa da bir şeyler hissediyordum ona galiba, belki de sadece hayranlıktır sonuçta o Jennie Kim, herkes ona karşı ilgi duyar.
Filmin ortalarına geldiğimde Jennie omzumu iyice yastık niyetine kullanarak daha da yerleşmişti. Koltukta belinin o şekilde durması sabaha büyük bir bel ve boyun ağrısı demekti, kıyamadım ve onu uyandırmamak için binbir mücadele vererek kucağıma aldım.
Kokusu... Nasıl anlatılır bilemiyorum, kokladığınız en güzel parfümün şahane bir vücut kokusuyla birleştiğini düşünün, adeta burnunuz için bir şölen.
Odamın kapısını açıp Jennie'yi yavaşca yatağa yatırdım. O yatakta rahat olduğu pozisyonu alırken sol gözünün üzerindeki küçük bene gözüm takıldı o kadar güzel duruyordu ki sanki her bir parçası özenle yapılmış gibi... Tamam kendime gelmem gerekiyor artık bu kadar yeter. Onu odada bırakıp kapıyı yavaşca kapattım ve içeri geçip filmi izlemeye devam ettim...
Jennie
Gözlerimi açtığımda sabah olmuştu. Vay be yorgunluktan sabaha kadar deliksiz uyumuşum. Etrafıma baktığımda yataktaydım ve Lisa karşıdaki koltukta uyuyordu. Ben uyuyunca yatağa getirmiş olmalı umarım ağır değilimdir.
Uyku mahmurluğunu üzerimden atmak için ellerimi havaya kaldırıp esnedim.
L - Gerçekten kediye benziyorsun.
J - Beni mi izliyorsun ?
L - Yok- yani yeni uyandım karşımda da sen olunca öyle gözüm değdi yoksa seni izlemiyorum.
Telaşlı telaşlı cevap vermeye çalışırken o hali beni güldürdü.
J - Biliyorum biliyorum sakin ol, takıldım sadece.
Ayağa kalkarken söylendi.
L - Komik değildi.
J - Gayet de komikti.
L - Kalk bakalım uykucu kedi önce yüzümüzü yıkamalıyız sonra da kahvaltı yapmamız gerekiyor.
Yataktan kalktım odadan çıktık ve lavaboya doğru geçtik. Geçenki musluk olayı aklıma geldiğinde kıkırdadım.
J - Tekrar musluk patlamasına karşı önlem almalı mıyım sence ?
L - İnan ki bilemiyorum ufaktan bir dene hatta ben deneyeyim gel böyle.
Korumacı bir tavırla beni arkasına aldı musluğu yavaşca açtı musluk tamir edilmiş olmalı ki su normal bir şekilde akıyordu. Ellerimizi ve yüzlerimizi yıkadıktan sonra birlikte kahvaltı masasına otururken kapı çaldı.
An - Ben bakıyorum siz oturun.
Chaeyoung elindeki saklama kabı ile kahvaltı masasına doğru geldi.
An - Günaydın güzellik, hoş geldin.
Ch - Günaydın kraliçe.
Diyerek sarılıp yanağına minik bir buse kondurdu. Elindeki kabı masaya bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mechanic / Jenlisa
FanfictionÜnlü şarkıcı, model, oyuncu ve daha birçok şey olan Jennie Kim şirketin yine kendi ile alakası olmayan bir skandalı kapatmak adına Jennie üzerinden gerçeklik payı olmayan bir skandal çıkarttığında artık dayanamamış ve annesinin şirketin garajında bu...