Bölüm - 1

417 32 73
                                    

Medya : Tam olarak hikayede ki Lalisa 🛐🛐

Yazar anlatımı

Jennie Kim içinde bulunduğu arabadan öfkeyle indi ve kendi kendine konuşmaya başladı :

J -Ne diye yola çıktıysam seninle, tamam kafamı dinlemek için sessiz bir yere ihtiyacım vardı ama gidip de ıssız yolun ortasında bozul demedim sana, burada doğru düzgün insan bile yok tamirciyi nerde bulacağım, telefonum da bozuldu tanrım şimdi ne bok yiyeceğim...

Evet ıssız toprak yolun ortasında durmuş bozulan arabayla kavga ediyordu görenler onu net deli sanardı bu haliyle, fakat ortada görecek kimse yoktu ki. 

Ne yapabileceğini düşündü genç kadın, sakinleşmeye çalıştı bir süre nefes alıp verdi yavaş yavaş. Burda durup bir şey yapamayacağını anladı ve harekete geçti el mecbur arabayı orada bırakıp 5 ila 10 kilometre ötede hayal meyal görünen kasabaya doğru yürümeye başladı.

Yaklaşık bir saat kırk beş dakika sonra yorgunluktan bitmiş halde kasabaya ulaştı. Elleri dizinde dinlenmeye çalışırken çevresine  bakınmayı da ihmal etmedi. O toprak yoldan eser yoktu artık. Kasabanın giriş kapısından girdi yarı asfalt yolda karşılıklı küçük dükkanlar ve evler vardı, telefon bilgisayar benzeri eşyaların tamir edildiği bir dükkan ufak bir çiçekçi dükkanı ve tamirci... 

Bir dakika yanlış görmüyordu değil mi ? Gerçekten bir araba tamircisi mi vardı orda ? Bacaklarında son kalan enerjiyle açık olan dükkana doğru yürüdü, önünde durdu. Görünürde kimse yoktu sadece tamir edilmek üzere bekleyen bir araba duruyordu girişin biraz ötesinde.

J- Pardon kimse var mı ?

Ses gelmeyince etrafa bakınmaya başladığında arabanın altından tekerlekli yatma tahtasının üzerinde uzanmış siyah saçlı kahküllü üstünde tamirci tulumu bulunan yanağı hafiften araba yağı olmuş  bir kız çıktı.

Jennie ufak bir küfür geçirdi içinden bu kız buralarda olmak için gözüne fazla güzel gelmişti. Kız yavaşça ayağa kalktı.

L- Buyrun ? derken yandaki tekerlekli sehpanın üzerinden aldığı bezle elinin kirini siliyordu.

J- Kolay gelsin. Şey ben ustayı soracaktım ama

L- Ustanın şuan işi var bir kaç saate anca gelir ben yardımcı olayım isterseniz ?

J- Olur tabii fakat arabam yaklaşık 5 10 kilometre ötede toprak yolda anlamadığım şekilde bir anda bozuldu buraya kadar yürüyerek geldim ordan alabilir miyiz ?

L- O kadar yolu yürüyerek mi geldiniz yorulmuş olmalısınız şöyle oturun, su içer misiniz ?

J- Aslında hiç fena olmaz teşekkür ederim.

Jennie tahta divana otururken kız da yarısını dolaptan yarısını çeşmeden doldurup ılıştırdığı suyu ona uzattı. 

Jennie kana kana suyu içerken karşısında ayakta duran kız Jennie'yi inceliyordu sanki gözü bir yerden ısırıyor gibiydi. Su içmeyi bitirdiğinde dayanamayıp sordu :

L- Sizi bir yerlerden görmüşlüğüm olabilir mi ? Ünlü müsünüz ?

Jennie duyduğu soruyla hafiften kıkırdadı :

J- Bir dergide, televizyon programında, dizi de görmüş ya da şarkı kliplerimden birini izlemiş olabilirsiniz.

L- Baya ünlüsünüz yani... dedi düşünür gibi.

L- Bir saniye hatırlayacağım galiba televizyonda Jennie Kim değil mi ? Görmüştüm sizi bir skandal yaşanmıştı ortalık baya kızışmıştı hatta iki üç gün önce tesadüfen izlemiştim.

Mechanic / JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin