Bölüm - 6

161 29 50
                                    

Daha düzenli olacağım dedikten sonra neredeyse bir buçuk ay sonra bölüm atan benden selamlar.

Gerçekten birinin bana düzenli bölüm atmayı öğretmesi gerekiyor.

Her neyse çok uzatmadan sizi bölümle baş başa bırakıyorum iyi okumalar :)

Jennie

Kahvaltı masasında oturmuş onlar neşeli bir şekilde sohbet ederken, ben tabağımdaki kreplere bakıp en son ne zaman böyle neşeli bir kahvaltıda bulunduğumu hatırlamaya çalışıyordum... 

Babam beni her zaman iplerini istediği gibi kontrol edebileceği kukla olarak gördü, sırf ebeveyn olduğu için benim onun aksine hiçbir düşüncem olamayacağını o ne derse zorla da olsa yapacağım şekilde yetiştirdi. Şu kurslara git, bu eğitimleri al, ben ne dersem onu yap, medyaya gülümse, kamera flaşlarının kör edici ışığına alış, yeme, içme, uyuma, ölüm diyetlerine gir, en sevdiğin tatlıları yemeyi aklından bile geçirme, sadece izin verdiğim insanlarla arkadaşlık kur, birine sakın aşık olma, kendi cümlelerini değil ezbere yazılı metinleri söyle... hayatım bunlar ve bunlar gibi niceleri ile geçti. 

O zamanlar daha çocuktum, insanlar tarafından sevilmenin güzel olacağını normal hayatım ve ünlü hayatımın bir arada olabileceğini düşündüm. Eğer seçme şansım olsaydı normal bir geliri olan huzurlu bir hayat yaşamak isterdim.

 Babamdan ilk şiddet gördüğüm zaman 12 ya da 13  yaşındaydım annem kıdemli insanların olduğu bir toplantıdaydı evde yalnızdım bir süre sonra babam yanıma geldi ve bundan sonra arkadaşlarımla görüşmeyeceğimi onların yerine kendi onayladığı arkadaşlarının çocuklarıyla görüşeceğimi söylemişti. Karşı çıktım arkadaşlarımdan ayrılmak istemiyordum. Uzun süre tartıştık bir süre sonra yanağıma yediğim sert tokat darbesiyle neye uğradığımı şaşırmış bir şekilde bir iki adım geriye gidip elimle yanağıma dokundum. Kontrol delisi bir manyak olduğu için sözünden çıkmam düşüncesine dayanamamıştı ben hâlâ şoktayken saç diplerimden yakaladı eline doladı ve aşağı çekiştirdi, yüzünü yüzüme yaklaştırdı tıslayan bir ifadeyle  "Sözümden asla çıkmayacaksın" dedi. "Ben ne dersem ne istersem o olacak"...

Bu zamana kadar bir şekilde geldik işte, son aylarda nedenini bile bilmeden yediğim linçler yüzünden beni daha çok döver olmuştu yılların birikmişliği ile linçler üst üste gelince çözümü kaçmakta buldum. Bu durumda annemin ne yaptığını soracak olursanız bir şey yapmıyor çünkü haberi yok ve babamı sevdiğini biliyorum lanet olsun ki babam da onu seviyordu annemle bir problemi yoktu sorun sadece bendeydi anlatıp onun da hayatın bozmak istemedim ne de olsa bir şekilde bitecekti... 

L - Jennie, Jennie iyi misin ?  bana seslenerek elini yavaşça gözümün önünde salladı.

Başımı hafifçe aşağı yukarı salladım.

J - İyiyim sadece dalmışım.

L - Kahvaltıdan sonra alışveriş merkezine gidelim mi diyecektim.

J - Hmhm olur. 

Ch- Alışverişe mi gidiyorsunuz ?

L - Evet Jennie'nin birkaç kıyafet alması gerekiyormuş ayrıca ben de bir şeylere bakacağım, gelmek ister misin ?

Ch - Neden olmasın.

L - Tamam öyleyse kahvaltıdan sonra giyinir çıkarız.

A - Şey Lisa döndüğünüzde bizi parka götürebilir misin eğer işin yoksa, annem uzak olduğu için tek gitmemize izin vermiyor ve onun çalıştığını biliyorsun uzun süredir gidemiyoruz...

L - Tabii ki gideriz A- Yun değil mi Chae ?

Ch - Evet prensesim hatta belki Jennie de gelmek ister ona da soralım mı ? 

Küçük kız yüzündeki heyecan ve mutlulukla bana doğru döndü  : 

A - Gerçekten gelir misiniz ?

J - Tabii neden olmasın. Diyerek gülümsedim.

"Yaşasın" diyerek dans etmeye başlamıştı. Çocukların kalbi gerçekten en ufak bir şeyle bile mutlu olabiliyor. Do- Yun da gülerek kardeşini izliyordu gerçekten olgun bir çocuk büyümüş de küçülmüş derler ya resmen o.

An - Gidebilirsiniz A- Yun ama elbette kahvaltını güzelce yersen.

Hızlıca geri yerine oturmuş ve tekrar yemeye başlamıştı.

A - Tamam Anita teyze.

Kahvaltı bitmiş alışveriş merkezine gitmek için üzerimi giyiniyordum. Mecburen yine Lisa'nın kıyafetlerinden almıştım. Aslında bu durumdan çok rahatsız olduğumu söyleyemem dediğim gibi çok hoş ve huzur verici bir kokusu var. Üzerime beyaz bir gömlek giydim bana bol olmuştu ama güzel görünüyordu. Altıma giyecek bir şeyler ararken Tomboy tarzı giyinen Lisa'nın dolabında olmasına şaşırdığım beyaz bir etek buldum bu ikili güzel olabilir. 

Giyinip odadan çıktığımda Lisa'yı göremedim onun yerine telefonuyla oynayan bir Chae vardı. Kafasını kaldırıp bana baktı meraklı bir şekilde bakmamdan anlamış olmalı ki :

Ch - Lisa arabayı getirmeye gitti hazırsan hadi çıkalım. deyip ayağa kalktı.

Kapının önüne geldiğimizde marka ve modelini bilmediğim ama pahalı olduğuna emin olduğum bir araba görmeyi beklemiyordum açıkçası araba tamirciliği bu kadar kazandırıyor mu gerçekten ? Lisa kafasındaki şapkayı hafif öne eğerek bizi selamlayıp arabadan indi. Üzerindeki beyaz crop altındaki kot pantolonu ve siyah kemeriyle gerçekten çok güzel görünüyordu.

L - Eskilerden kalma eteğimi bulmuş olmalısın onun nereye gittiğinden bile haberim yoktu.

J - Galiba öyle oldu dolapta giyecek bir şeyler ararken gözüme çarptı güzel bir kombin olacağını düşündüm.

L - İyi yapmışsın... Ayrıca yakışmış.

Gülümseyerek teşekkür ettim onun da kombininin güzel olduğunu söyledim. Biz konuşurken Chaeyoung koşar adım gidip arabanın arka koltuklarından birine oturdu. 

Ch - Hadi gelin bu bebekle yolculuk yapmayalı epey olmuştu.

Lisa önden gidip benim için şoför yan kapısını açtı teşekkür ederek bindim, kapıyı kapattı ve arabayı çalıştırdı.

Lisa önden gidip benim için şoför yan kapısını açtı teşekkür ederek bindim, kapıyı kapattı ve arabayı çalıştırdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lisa'nın arabası Dodge Charger SRT Hellcat

Bilemiyoruz Jennie ne kadar kazanıyorlar ?

Medyada Jenlisa'nın kombinleri var.

Yine bölümü bin kelime yapamadım üzgünüm, şakasız 6-7 saattir bölüm yazıyorum bir insana ne kadar ilham gelmezse o kadar gelmedi gerçekten.

Kendinize iyi bakın bir sonraki bölümde görüşmek üzere.

Hoş kalın.



Mechanic / JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin