AZİZ ALLAH
BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM
NAPIYORSUN JENNİE NAPIYORSUN ZALIMIN KIZI BENİM DE KALBİM VAR
Hoşgeldinizz
Jennie
Lalisa tekrardan arabaya bakmaya gitmişti.Marco amcaya döndüm.
J - Buralarda kalabileceğim bildiğiniz bir otel ya da pansiyon gibi bir şey var mıdır acaba ?
M - Buraya en yakın otel 3 saat uzaklıkta.
O sırada Anita içeriye girdi. Ona teyze demek istemiyorum çünkü gerçekten yaşına göre genç gösteriyor. Lisa da güzelliğini annesinden boyunu da babasından almış gibi duruyor.
An - Ne oteli ne pansiyonu aşk olsun Jennie tabii ki seni bırakmayız. Bu gece burada misafir ol lütfen.
J - Size rahatsızlık vermek istemem gerçekten.
An - Aksine mutluluk duyarız hem 3 saat yol çekeceksin bir de yarın geri döneceksin hiç kendine eziyet etmene gerek yok bizimle kal hem birlikte kahvaltı ederiz.
Ailemle hiçbir zaman tamamiyle oturup kahvaltı etmişliğim yoktur. Sadece ben ve annem yapardık kahvaltımızı babam ise işinden başka hiçbir şeyi önemsemez. O yüzden istediği kadar arasın para kaynağı ortadan kaybolunca tutuştu tabii. Annem için üzülüyorum çok endişelenmiş olabilir ve babamın bana ulaşamadığı için geçirdiği o aptal sinir krizlerine mağruz kalıyordur. Üzgünüm anne ama biraz nefes almaya ihtiyacım var şu birkaç saattir tanıdığım insanlar bile benimle babamdan daha çok samimiler.
An - Lisa'nın yatağında yatabilirsin en rahat yatak onun çünkü rahatına düşkün biraz.
Söylediğinden sonra Marco amcayla bakışıp gülüştüler.
J - Her şey için gerçekten teşekkür ederim.
An - İnan ki teşekküre hiç gerek yok tatlım.
Kapı çaldığında Anita kalkıp açtı Chaeyoung içeriye girdi ve telefonumu bana uzattı.
Ch - Önemli bir sorunu yokmuş hallettim ama dakikalardır bildirim sesleri ve titreşimden kafayı yiyecek galiba.
Telefonu elime aldığımda gelen bildirim seslerinden olsa gerek sessize alınmıştı hala titriyordu.
J - Teşekkür ederim Chaeyoung ama şu an gerçekten hiçbirini görmek istemiyorum şu an.
Ch - Eğer bulunmak istemiyorsan telefonunu kapatıp hattını çıkarmanı tavsiye ederim konumundan bulabilirler çünkü.
Dediğini yaptım.
Bir süre sonra tekrar kapı çaldığında bu defa içeriye Lisa girmişti. Bana doğru döndü. Elleri resmen siyahla kaplanmıştı fakat o haliyle bile hala çok güzel olduğunu söylemeden geçemeyeceğim.
L - Sorunu buldum-
Anita lafını kesti.
An - Tamam anlatırsın kızım ama önce git ellerini yıka üzerini değiştir ve öyle gel koltukları daha yeni temizledim lütfen.
L - Peki peki anladım.
(Peki peki anladık sen neymişsin be abi)
Sanıyorum annesinin dediklerini yaptı geldi ve oturup konuşmaya başladı.
L - Dediğim gibi sorunu buldum akünün bağlantı kabloları aşınmış ve kullanılmaz durumda yenisini getirtmemiz tahmini 4 ya da 5 gün sürer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mechanic / Jenlisa
Hayran KurguÜnlü şarkıcı, model, oyuncu ve daha birçok şey olan Jennie Kim şirketin yine kendi ile alakası olmayan bir skandalı kapatmak adına Jennie üzerinden gerçeklik payı olmayan bir skandal çıkarttığında artık dayanamamış ve annesinin şirketin garajında bu...