Bölüm - 12

152 24 108
                                    

Hoş geldiniz

Bin okuma almışız, etiketlerde onuncu sıraya yükselmişiz ben bölüm yazamazken neler olmuş aşırı şaşkınım, elli kişiyi geçeceğimi düşünmüyordum ama hepinize çok teşekkür ederim. (22ye düşmüşüz ben yazana kadar)

Bölüm için çok beklettim biliyorum ama biri oy verince bildirim geliyor bildirimi görünce aklıma bölüm yazmak geliyor eğer oy sayısı 20 olursa önümüzdeki hafta iki bölüm atarım. (Konuyu nasıl istediğim yere çekiyorum ama)

Bombayı attım kaçtım.

Hadi buyrun

Jennie

Lisa ile manzarayı seyrederken aynı zamanda geri döndüğümde neler olacağını düşünüyordum. Evet burası çok güzel insanları çok samimi ve Lisa...

O bilemiyorum buna ne denir ? Ama apayrı biri, hani bazen bazı insanlar size ev gibi hissettirir galiba doğru tanımı bu.

Şehirdeki evimiz bana hiçbir zaman ev olmadı. Uyuyup uyandığım basit bir yerdi sadece, tabii babamdan dayak yediğim yerdi aynı zamanda. Ona karşı gelemem, gelemezdim bu zamana kadar. Kalıplıydı güçlüydü ve parasıyla beni satın alabilecek kadar varlıklı bir adamdı, hâlâ öyle. Ona karşı çıkıp daha fazla hırpalanmaktansa sessizce dayağımı yer otururum, belki de öğrenilmiş çaresizlik denilen şey budur.

İnternette bir görsel görmüştüm mutlaka sizde görmüşsünüzdür filin vücuduna ip bağlıydı ipin ucu ise yere çakılı küçük bir çiviye. Fil istese o çiviyi tek hamlesiyle yerden söküp atabilecek güçte takdir edersiniz ki ama fil yapamayacağına, bu durumdan asla kurtulamayacağına inanıyor bu yüzden denemeye tenezzül bile etmiyor ve kaderine razı geliyor. Galiba ben o filim, durumum bunu gösteriyor ama bunca şeyden sonra bile hâlâ cesaretim yok.

İsyan etseydim, anneme anlatsaydım olanları annem net boşanırdı o döl israfından. Boşanmalarına sebebiyet vermek istemiyorum çünkü lanet olası adamın bir kere bile anneme sesini yükselttiğini dahi duymadım yan yana o kadar güzel o kadar mutlular ki sadece bir kez olsun bana da sevgiyle bakmasını isterdim.

Tek sorunu benim, neden böyle ve ona ne yaptım en ufak bir fikrim bile yok! Çift kişilikli bir psikopat olduğunu düşünüyorum...

L - Jennie ?

Lisa'nın sesiyle irkildim ve ona döndüm.

L - İyi misin? Seslendim ama duymadın da.

J - Ah, özür dilerim bir şey düşünüyordum, ne demiştin?

L - Ne düşünüyordun? Yani özel değilse tabii.

J - Geri dönünce neler olacağını.

L - Neler olacak peki ?

Lisa'ya ailemi tam olarak anlatmamıştım sadece yüzeysel olarak babamla iyi anlaşamadığımı söylemiştim o yüzden neler olacağını bilmiyordu normal olarak.

J - Ben de bilmiyorum.

L - Geri dönmek istemiyorsan burada kalabilirsin, yük olduğunu düşünme birkaç gün içinde sana alıştık bile hem sen de sevdin burayı-

Bir anlığına durup meraklı büyük gözleriyle gözlerime bakarak sordu.

L - Sevdin mi ?

Bu tatlı görüntüsüne karşı kıkırdayarak cevapladım.

Mechanic / JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin