Rozbrečela jsem se protože jsem nevěděla co chci nevěděla jsem jestli chci být ve vztahu nebo jen mít jedno velký kamarádství. Šla jsem na chvíli streamovat ale celej chat se mě furt na něj ptal a já neměla sílu takže jsem to ukončila a zavolala jsme Mise jestli by nemohla dorazit, Míša samozřejmě přijela.
Všechno jsem jí řekla že jsem zmatená co se stalo, že se kvůli němu už ani nerezu a že mi je s ním dobře ale že se bojím že kdyby jsme byli ve vztahu tak že se pak už bavit nebudeme..
Míša vše pochopila a snažila se mi pomoc a tak jsem šla napsat Bóťovi....J:Ahoj promiň že otravuju ale nechtěl by si se sejít a o všem si promluvit?
Nezobrazil si tu zpravu ani po 3 hodinách. Mezitím jsme usly a ráno stále nic Míša odjela a furt nic ani nebyl aktivní. Bylo mi to divné a začala jsem se bát, okamžitě jsme volala Cukymu jestli neví co se děje.. řekl mi že Bowtea je v nemocnici ale neřekl kvůli čemu a položil to.
Okamžitě jsme běžela za ním ať se děje cokoli...Když jsem tam přijela oznámila jsem že za ním chci jít ale doktoři mi řekli že ho někdo bodnul ale ne do místa že by ho to zabilo pouze že tam bude tak měsíc možná 2 muset smzustat na pozorování.
Okamžitě jsem věděla kdo to udělal můj ex Kuba o tom jsem vám ještě neříkala tak vám jo jdu trochu popsat (Jestli se rozepisu moc tak se omlouvám).
Je o rok starší jak já takže mu je 20. Od ty chvíle co s ním nejsem má psychicky problémy a má stále nějaký nutkání mi ubližovat. Když jsem byla s ním tak to byl toxic vztah jen mě mlátil, ponižoval ale já neměla sílu na to abych to ukončila ale v jeden moment jsem sebrala odvahu a řekla jsem mu to dostala jsme několik facek ale stálo to za to kdyby nezačel ubližovat i mému okolí...