10. část

327 12 0
                                    

Když bylo asi 2 minuty trapné ticho tak jsme se rozhodli že si uděláme výlet do Prahy.
Já jsem si oblíkla černou mikinu s roztrhanýma kalhotama+ batoh. Čekala jsem na Bóťu asi 10 minut venku a když konečně přišel tak měl na sobě černou košili a černý ryfle. Jeli jsme vlakem a povídali jsme si úplně o všem o dětství, o snech, o tom co jsme chtěli dělat jako malý, o budoucnosti a o tom čeho jednou chceme dosáhnout. Přijeli jsme do Prahy a oba jsme měli hlad tak jsme šli do KFC/MecDonaldu (vyberte si co chcete mě je jedno kam půjdu).
Byli jsme tam tak 40 minut pak jsme šli a chodili jsme temnyma uličkama a užívali jsme si to. Po 2 hodinách chození už jsme nevěděli co dělat tak jsme šli do kina na Mimoně 2, koupili jsme si Popcorn a colu.

Když jsme to dokoukali šli jsme se podívat na Karlův most a jak jsme se procházeli tak jsme si uvědomili že je 15:30 a že jsme naposledy jedli v 11:20 tak jsme šli do restaurace (vymyslete co jsme jedli) když jsme dojedli tak jsme si šli sednout do cukrárny asi na 20 minut protože pak jsme šli na vlak který měl stejně spozdeni 30 minut. Čekali jsme na něj a povídali jsme si.

Když dojel tak jsme si šli sednout a já jelikož jsem vstávala brzo abych mohla ještě vydat video tak jsem vstávala ve 4 takže po 2 hodinovém špatnou jsem moc čilá nebyla takže jsem si sedla a po chvíli jsem usla a Bóťa byl tedy na mobilu.
Když jsme dojeli tak mě vzbudil a odnesl k autu položil mě tam a jeli jsme do bytu. Pak mě zase odnesl z auta do pokoje a já spala ještě další 3 hodiny.

Když jsem vstala tak Bóťa byl v obýváku s Cukym a Morrym a probírali další video na Kex crew. Když jsem je pozdravila protože jinak by si mě nevšimli jak byli zábrany do probírání těch videí. No a Bowtea se mě zeptal jestli už jsem vyspana řekla jsem že moc ne a že si jen jdu nalit náký pití. Nalila jsem si colu ale jak jsem byla rozespalá tak jsem schodila hrneček, Bowtea hned přiběhl jestli se něco neděje a když viděl že jsem rozespalá a špatná z toho že jsem to schodila tak mě odnesl abych neslapla do těch střepu a odnesl mě do postele abych si šla ještě na chvíli lehnout.

Kex crew trochu jinakKde žijí příběhy. Začni objevovat