8. část

329 14 0
                                    

Bowtea jen ležel a já jsem streamovala.

(J=já, Ch=chat)
J: Čau chat
Ch: Jak je?
J:Jo tak dá se co vy?
Ch: Dobře.
Ch: Co Bowtea?
Ch: Co Bóťa?
Ch: Kde je Páťa?
Ch: Co se stalo Patrikovi?
J: Bowtea je v pořádku... Víc vás k tomu říkat nebudu je to jeho věc a až bude chtít tak vám to řekne.
Ch: Dobře
Ch: Hlavně že je v pořádku.
J: Jo to je chat.
J: Tak já asi půjdu chat
Ch: Neeee
Ch: Prosím ještě ne
J: Hele musím jít
J: Když tak budu zase zítra jo
Ch: Tak jooo
J: Tak čau chat

*Vypla jsem stream a šla jsem za Bóťou*
Jula: Ahoj tak co jsi v pohodě
Bowtea: Jo je to lepší, jsem rád že už jsem doma.
Jula: Jo to jsem taky ráda.
Bowtea: Hele já půjdu spát.
Jula: Jo dobře tak já bych jela za klukama asi.
Bowtea: Dobře ale napiš mi abych se o tebe nebál.
Jula: Jasný tak pa.
Bowtea: Jasně tak ahoj. Uží si to a pozdravuj.

*Odjela jsem a Bowtea usnul*






Jela jsem za klukama a když jsem se v bude rozhlížela tak jsem viděla Kubu (můj ex). Začala jsem se bát po tom co udělal už jsem ho nechtěla ani vidět. Vzala jsem si kapuci a snažila jsem se co nejdřív vystoupit, když jsem vystoupila šla jsem za klukama.

Přišla jsem k bytu a zazvonila, ale nikdo my neotviral tak jsem jim začala volat a dozvěděla jsem se že nejsou u Morryho ale u Marwexe takže jsem šla dal. Když jsem došla tak jsem zazvonila a když se otevřeli dveře tak jsem šla do výtahu ale tam stál Kuba začala jsem se bát. Naštěstí mě nepoznal ale rychle jsem šla a zazvonila na Marwexe. Otevřela mi Míša a řekla jsem ji že jsem s ním jela busem i výtahem ale že mě asi nepoznal. Povídali jsme o tom všichni a popíjeli pak jsem šla a zavolala si taxík a dojela jsem za Bóťou, kterej na mě čekal.

Kex crew trochu jinakKde žijí příběhy. Začni objevovat