11. část

441 12 3
                                    

Ještě chvíli jsem ležela a pak pro mě Bowtea přišel ze už tu kluci nejsou a řekl mi že mě miluje. Řekla jsme mu že já jeho taky a že bych s ním chtěla být. Obejmul mě a řekl mi že on se mnou taky chce být. Rozbrečela jsem se radosti a řekla mu že s ním chci být už dlouho ale že jsem se bála mu to říct. Přiblížil se ke mě a políbil mě. Pak odešel a tak jsem si chvíli ležela a měla jsme motýli v břiše přišla jsem za ním a řekla mu že jsem za něj strašně ráda a on mi oznámil že on mě taky ale jestli by mi nevadilo že by jsme jeli večer za klukama, samozřejmě že mi to nevadilo.
Večer jsme jeli k Morrymu a jelikož jsme sedeli vedle sebe a furt se usmívali tak se nás zeptali jak to tedy mezi námi je, Bowtea se na mě kouknul a já jen kývla hlavou a Bowtea jim vše řekl a oni se usmálo a začali se smát a řekli že si mysleli že spolu budeme.
































                                Konec

Omlouvám se tahle část je tak krátká ale v pátek jedu k babičce a nebudu mít wifi a ve čtvrtek nebudu mít čas na psaní. Ale doufám že až budu u babičky tak že něco napíšu a když tak by to vyšlo v neděli.
To je vše tak si to užijte a kdyby jste chtěli další příběh tak mi napište náký téma, jakoby bude to o Kex crew ale náký téma<3 děkuju jste lásky<33

Kex crew trochu jinakKde žijí příběhy. Začni objevovat