6. část

351 14 0
                                    

Rozhodla jsem se mu napsat

J: Čau, nevím co si myslíš ale tím že ublizujes mým kamarádům nic nespravis. Nech je na pokoji a jestli něco chceš tak to res se mnou a ne s nima oni ti nic neudělali
K: Hm ale já tě chci zpátky a nechci aby si byla s tím klukem
J: A to je ten důvod proč si ho pobodal
K: Jo máš snad jiný řešení
J: Kdyby si aspoň pobodal mě ale tim že mi pobodas kamaráda nic nevyřešíš.
K: Ale jo a drž hubu kurvo
J: Já si budu říkat co chci a nechápu jaký má ještě dovolení mi takhle nadávat po tom všem. Kdybych tohle udělala já tak sedím někde v koutě a budu držet hubu
K: Ale já nejsem ty
*ZOBRAZENO*

Po ty zpráve jsem ho neviděla 2 týdny a tak jsem běžela do nemocnice doktoři mi řekli že za ním nemůžu ale že mi dají vědět až budu moc.

Byla jsem natesena jako nikdy jindy. Teď už jsem věděla že je v pořádku ale bála jsem se že se přestaneme bavit kvůli mýmu debilnimu ex.

*SKIP TIME*
Po 9 dnech mi psal doktor že už je Bota pro vědomí a že můžu přijít. Hned jak mi to dořekl tak jsem tam běžela.

Když jsem ho videla tak jsem ho musela obejmout, byla jsem ráwqqda že ho vidím.
Jediný co z něj vypadlo bylo co se stalo, proč tam je a že mě má rád. Když jsem mu vše řekla byl vystrašený a zařazeny už jsem čekala že mě každou chvíli pošle pryč a byla jsem připravená na to že mi řekne že už mě nechce nikdy vidět, ale po 5 minutovém tichu z něj vypadlo že je rád že se nic nestalo mě a chytl mě u toho za ruku ale ona mi sjela bez rukávu a viděl ty čerstvý jizvy. Hned se zeptal proč je mám když jsem mu řekla kvůli tomu že jsem se o něj bála tak mě začal prosit abych to už nedělala, že za to mu nestojím.
Řekla jsme že stojí a nechci o něj přijít jak jsem to dořekl a přijela doktorka že jde jíst tak jsem v klidu odešla s brekem ale zároveň jsem byla šťastná že jsem ho viděla.

Kex crew trochu jinakKde žijí příběhy. Začni objevovat