Elmentem megkeresni a szüleimet, hiszen ha nem jelenek meg előttük, biztos hogy ki fognak állni a vallásukból.
-Sziasztok!- Intettem mindenkinek, hiszen Kath néniék is megérkeztek a hatalmas kör asztalhoz, ahol mind elfértünk.
-Szia kincsem!- Oda lépett hozzám apa, és bele puszilt a hajamba.
-Szia kicsim!- Anya pedig fel állt, hogy megöleljen.
-Gyönyörű vagy!- Mondta apa.
-Mi az hogy. Elképesztően gyönyörű csinos, tündöklő!- Mosolygott anya miközben bele ivott a pezsgős poharába.
-Csak az én lányom!- Tuti ivott már vagy két pohárral.
-Köszi anya...- Dörmögte az orra alatt Alana.
-Jaaj, neked meg minek mondjam az egyértelműt?- Fordult felé.
Az biztos, hogy ilyenkor iszonyat jó fej tud lenni. Bár apa nem preferálja ha iszik néha, de ő már csak azért is.
Leültem Adrian mellé, mellém pedig Arsen.
-Tényleg gyönyörű vagy!- Fordult felém Adrian.
-Köszönöm!- Nem tudtunk csevegni még egy kicsit, mert be lépett a terembe a Capo, és mindenki el hallgatott.
Antonio, aki egyébként nagyapám helyett nagyapámként viselkedett mindig, vezet egy egész birodalmat szinte.
Ő az irányító, ő tőle kell engedélyt kérni, és ő a felelős azért, hogy a családok között a dolgok jól menjenek.
Hatvanas évei elején jár,
Magas, kicsit testes, a ráncai és a lassan fehér haja meg mutatja, hogy az idő bizony siet.-Üdvözlök mindenkit!- Körbe nézett mindenkin, majd folytatta.
-Szerettem volna egy eseményt rendezni, ahol mindneki jelen van, hiszen ki tudja, lehet többé már nem lesz erre alkalmam...- Szomorúan néztem rá, hiszen szinte a saját halálát tervezi. Nem beteg, de érzi, hogy valaki majd a gyilkosa lesz. Ebből a teremből, hiszen a hatalmára sok mindneki pályázik, és ő ezzel tisztában van.
-Köszönöm az Esposito családnak, hogy eljöttek annak ellenére, ami az elmúlt napokban történt velük!- Felénk mutatott.
Ilyenkor nálunk szokás fel állni azoknak, akik a szervezet gyökeres tagjai, és a családunk fejei.
Minden férfi fel állt, és minden nő ülve maradt.
Ha fel is akartam volna állni, nem tehettem volna, mert Arsen a vállamra helyezte a kezét, hogy meg akadályozzon.
Adrian ezt észre vette, ezért megfogta a karom, és fel állított.
Antonio a szemembe nézve, mosolyogva bólintott egyet.
Megnyugodtam.
Körbe pillantottam gyorsan, és meg is találtam a Rossi családot.
Dante csak elismerően húzta a száját.
Vissza ültünk, majd Arsen szólalt meg.
-Nem kellett volna fel állnod..- Jelentette ki.
Megforgattam a szemem.
-De fel álltam. A szervezet tagja vagyok, nem? Ne tipord el a jogaimat, különben én foglak téged!- Muszáj volt neki megmondanom, hiszen nagyon idegesített már.
Valami frappánsat akart volna vissza szólni, de apa intett a kezével, hogy hagyjuk abba.
Antonio befejezte a kis beszédét, jó szórakozást kívánt, majd ki ment a teremből.
YOU ARE READING
A valóság árnyékában
Teen FictionEgy olyan lány, aki nem akar másoktól függeni. Aki tesz azért, hogy elérjen valamit. Aki folyton bizonyít másoknak. Be akarja bizonyítani, hogy ő különleges. Hiszen az. És erre fel fognak figyelni, hiszen egy ilyen különleges kismadárnak kalitkában...